Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 1.
  • Prezentācija 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 2.
  • Prezentācija 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 3.
  • Prezentācija 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 4.
  • Prezentācija 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 5.
  • Prezentācija 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 6.
  • Prezentācija 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 7.
  • Prezentācija 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 8.
  • Prezentācija 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 9.
  • Prezentācija 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 10.
  • Prezentācija 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Problēmas aktualitāte
Mobings jeb psiholoģiskais terors skolās mūsdienās ir ļoti aktuāls temats. Šodien šī parādība nereti ir sastopama pusaudžu vidū. Piemēram, Latvijas skolās ir reģistrēti daudzi gadījumi, kad bērni, jaunieši pielieto gan fizisko gan emocionālo vardarbību pret apkārtējiem cilvēkiem.

Pētījuma jautājumi:
1. Vai pastāv saistība starp mobinga izpausmes īpatnībām un pašvērtējumu skolas vidē?
2. Vai pastāv dzimuma atšķirības pēc mobinga izpausmes īpatnībām pusaudžiem skolas vidē?
3. Vai pastāv saistība starp piederības problēmu un mobinga esamību?

Atlants