Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.04.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sporta nodarbība', 1.
  • Konspekts 'Sporta nodarbība', 2.
  • Konspekts 'Sporta nodarbība', 3.
  • Konspekts 'Sporta nodarbība', 4.
  • Konspekts 'Sporta nodarbība', 5.
  • Konspekts 'Sporta nodarbība', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Noslēguma daļa
Noslēguma daļā bērni soļo pa apli – parastā soļošana (soļošana ir saskaņota ar roku darbību – pretējā kāja, pretējā roka). Pēc pedagoga uzaicinājuma visi noguļas uz muguru un aizver acis. Pedagogs ir uzlicis relaksējošu mūziku, sadzirdamas putnu balsis, vēja šalkoņa, ūdens čalas… Pedagogs mudina bērnus saklausīt, atpazīt skaņas un domās iztēloties šo dabas ainu. Pēc svilpes signāla, bērni pieceļas un nostājas.
Pedagogs pārruna ar bērniem: ”Ko iemācījās?”, “Kas izdevās?”, “Kuri uzdevumi šķita visgrūtākie?”, “Ko saklausīja mūzikas skaņās?”
Nobeigumā atsveicinās no pedagoga.

Autora komentārsAtvērt
Atlants