Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Organizācijas iekšējās sabiedriskās attiecības', 1.
  • Konspekts 'Organizācijas iekšējās sabiedriskās attiecības', 2.
  • Konspekts 'Organizācijas iekšējās sabiedriskās attiecības', 3.
  • Konspekts 'Organizācijas iekšējās sabiedriskās attiecības', 4.
  • Konspekts 'Organizācijas iekšējās sabiedriskās attiecības', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Organizācijas mērķi. Struktūra. Kultūra. Iekšējā komunikācija.
Iekšējās sabiedriskās attiecības uzņēmumā.
Pēdējā laikā uzņēmuma komunikācijā ar klientiem nozīmīgāko lomu reklāmas vietā ieņem sabiedriskās attiecības kā instruments tēla veidošanai un nostiprināšanai. Taču šīs attiecības sākas pašā uzņēmumā, un ārējais tēls tikai atspoguļo kolektīvā notiekošo.
Kā labu māju nav iespējams uzcelt bez spēcīgiem pamatiem, tā nav iespējama veiksmīga uzņēmuma darbība bez veiksmīgām iekšējām sabiedriskajām attiecībām. Neatkarīgi no uzņēmuma lieluma. Diemžēl vēl joprojām gadās, ka kompānija rūpējas par savu ārējo tēlu, savukārt iekšējās komunikācijas tiek atstātas novārtā. Uzņēmumā strādājošajiem ir jābūt informētiem par vadības mērķiem, plāniem un konkrētajā laikā notiekošajiem procesiem. Tātad – iekšējās sabiedriskās attiecības gluži vienkārši ir veiksmīga komunikācija.
Jebkura uzņēmuma vadībai ir jāsaprot, ka mūsdienās nav iespējams neveltīt lielu daļu no sava laika tieši komunikācijai ar darbiniekiem. Protams, iekšējo sabiedrisko attiecību prakses ieviešana ir atkarīga no uzņēmu lieluma. Ja mazā uzņēmumā pietiek ar regulāru sapulču organizēšanu; pārrunām ar darbiniekiem; kopēju pasākumu rīkošanu; utt, tad lielā kompānijā šie procesi būs daudzveidīgāki un arī daudz vairāk laika, līdzekļu prasoši. Taču – šie līdzekļi atmaksājas.
Galvenais, ko gribētu uzsvērt - daudzi uzņēmumi šobrīd rūpējas par kompānijas reputācijas veidošanu, aizmirstot, ka reputāciju pamatu pamatos veido tieši uzņēmuma darbinieki.

Autora komentārsAtvērt
Atlants