Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Izpēte firmas veidošanai', 1.
  • Konspekts 'Izpēte firmas veidošanai', 2.
  • Konspekts 'Izpēte firmas veidošanai', 3.
  • Konspekts 'Izpēte firmas veidošanai', 4.
  • Konspekts 'Izpēte firmas veidošanai', 5.
  • Konspekts 'Izpēte firmas veidošanai', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Apraksts: mēs esam SIA Vitamīnu buduārs. Mūsu darbības virziens ir ēdināšanas iestāde (kafejnīca), kura atrodas Berga Bazarā. Rīgā kafejnīcas ir ļoti daudz – 1399, taču neviena kafejnīca, kura specializējusies ēdienu un dzērienu pagatavošanā tikai no svaigiem augļiem un dārzeņiem. Rīgā ir arī 3 uzņēmumi, kas nodarbojas ar svaigi spiestu sulu pārdošanu lielveikalos, taču šos uzņēmumus nevar saukt par mūsu tiešiem konkurentiem.

Mērķis:
Kā jebkuram uzņēmumam, arī mūsu galvenais mērķis ir gūt peļņu, taču mūsu uzņēmumam arī ir svarīgi veidot cienījama uzņēmuma tēlu un pastāvīgu darba kolektīvu, kā arī nodrošināt darbiniekiem konkurētspējīgu atalgojumu.

Secinājumi:
Grūtības radīja informācijas atrašana, piemēram, par tieši specializētas kafejnīcas esamību;
Protams, saskārāmies ar pieredzes trūkums, veidojot šo kafejnīcu;
Lai veidotu uzņēmumu ir jābūt plašiem kontaktiem, lai visu nepieciešamo varētu uzzināt;
Ir jātaisa ļoti sīka konkurentu izpēte un analīze;
Svarīgi ir atrast pareizo nodarbošanās veidu, lai tas būtu ienesīgs un ātri neapniktu;…

Autora komentārsAtvērt
Atlants