Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tirgus pētīšana. Frizētavas segmentēšana', 1.
  • Konspekts 'Tirgus pētīšana. Frizētavas segmentēšana', 2.
  • Konspekts 'Tirgus pētīšana. Frizētavas segmentēšana', 3.
  • Konspekts 'Tirgus pētīšana. Frizētavas segmentēšana', 4.
  • Konspekts 'Tirgus pētīšana. Frizētavas segmentēšana', 5.
  • Konspekts 'Tirgus pētīšana. Frizētavas segmentēšana', 6.
  • Konspekts 'Tirgus pētīšana. Frizētavas segmentēšana', 7.
  • Konspekts 'Tirgus pētīšana. Frizētavas segmentēšana', 8.
  • Konspekts 'Tirgus pētīšana. Frizētavas segmentēšana', 9.
  • Konspekts 'Tirgus pētīšana. Frizētavas segmentēšana', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Frizētavas segmentēšana   
1.  Tirgus raksturojums   
2.  Mērķa tirgus   
  potenciālie klienti   
  klientu segmentēšana pēc kritērijiem   
3.  Intervija   
4.  Aptauja   
  aptaujas anketas paraugs   
  aptaujas rezultāti un diagrammas   
Darba fragmentsAizvērt

Lielākā daļa cilvēku seko līdzi modes tendencēm un dažkārt no tām ietekmējas, tādēļ reizēm, izvēloties friziera pakalpojumus, cilvēki prasa padomus savam frizierim par to, kāda veida frizūras ir aktuālas un kāda veida frizūras šim cilvēkam labāk piestāv.
Vairāk kā pusei no aptaujātajiem cilvēkiem ir svarīgas friziera pakalpojumu izmaksas, taču noteicošais izvēloties friziera pakalpojumus ir rūpes par izskatu, tādēļ cilvēki friziera pakalpojumus izmanto vidēji 1x pusgadā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants