Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmuma stratēģija', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma stratēģija', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmuma stratēģija', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Stratēģija ir uzņēmuma ilgtermiņa pamatmērķu un darbības virziena noteikšana un to sasniegšanai nepieciešamo resursu izdalīšana. Stratēģijas izstrādāšanas galvenais dzinējspēks ir vēlme un arī vajadzība pārspēt konkurentus. Stratēģiskās vadīšanas procesa mērķis ir dot iespēju uzņēmumam noskaidrot, ar ko tas atšķiras no saviem konkurentiem un radīt konkurētspējīgu priekšrocību. Stratēģija būtībā ir aktivitāšu kopums, lai realizētu uzņēmuma mērķi pārspēt konkurentus un gūt panākumus. Tāpēc arī uzņēmumi izstrādā savas stratēģijas, lai noteiktu, ar ko viņi ir pārāki par konkurentiem vai arī izdomātu optimālus risinājumus, kā izveidot šo pārākumu.
SIA "Krauklītis" ir poligrāfijas uzņēmums ar vairāk nekā 13 gadu pieredzi papīra kancelejas preču ražošanā. Uzņēmuma darbības pamatvirziens ir veidlapu, biroja un skolas papīra kancelejas preču ražošana. „Krauklītis” uzsāka darbu kā vietēja mēroga uzņēmums, bet pateicoties rūpīgi izstrādātai stratēģijai un mērķiem, šobrīd aktīvi strādā Eiropas Savienības valstu tirgos un ir pierādījuši, ka spēj izpildīt aizvien pieaugošās tirgus prasības. Uzņēmuma devīze - neatlaidība ved uz veiksmi!
Pateicoties stratēģijai, uzņēmums ir noteicis savu konkurētspējīgās priekšrocības, kas palīdz apzināties savu pārākumu pār konkurentiem un attīstīt tās tālāk un pilnveidot.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants