Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Plašsaziņas līdzekļu komunikācija', 1.
  • Konspekts 'Plašsaziņas līdzekļu komunikācija', 2.
  • Konspekts 'Plašsaziņas līdzekļu komunikācija', 3.
  • Konspekts 'Plašsaziņas līdzekļu komunikācija', 4.
  • Konspekts 'Plašsaziņas līdzekļu komunikācija', 5.
  • Konspekts 'Plašsaziņas līdzekļu komunikācija', 6.
  • Konspekts 'Plašsaziņas līdzekļu komunikācija', 7.
Darba fragmentsAizvērt

1. Sabiedriskās attiecības – ir izteikta vadīšanas funkcija, ar kuras palīdzību tiek novērtēta sabiedriskā doma, noteikta indivīda vai organizācijas politika un rīcības saskaņā ar sabiedrības interesēm, kā arī plānota un īstenota rīcības programma, kuras mērķis ir izpelnīties sabiedrības izpratni un piekrišanu.
Savstarpēju izdevīgu sakaru nodibināšana un uzturēšana starp kādu organizāciju un to sabiedrību, no kuras ir atkarīgas minētās iestādes veiksmes un neveiksmes.
Sabiedriskā doma – nebūt nav loģiska, tā ir amorfa, ambivalenta, pretrunīga un nepastāvīga. Tādējādi tam, kurš grib ietekmēt sabiedrisko domu, atliek vien cerēt, ka ilga laika posmā viņa pūļa rezultātā izdosies izveidot sabiedrībā kaut cik jēdzīgu jautājumu uztveri.
Tā nav kāda bezmiesiska vispārīga griba, tā nav arī statistiska konstrukcija, kas izveidota no individuālu datu punktiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants