Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Reklāmas ietekme uz patērētāju lēmuma procesu', 1.
  • Eseja 'Reklāmas ietekme uz patērētāju lēmuma procesu', 2.
  • Eseja 'Reklāmas ietekme uz patērētāju lēmuma procesu', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma, kurai nav ietekmes, vairs nav reklāma.
Reklāma kalpo dažādiem mērķiem un iekļust dažādās sabiedrības sfērās. Reklāmas pielietojuma sfēra iekļaujas mazo un vidējo uzņēmumu robežās, bet mērķis ir apstakļu veidošana preču realizācijas apjoma palielināšanai. Īsi formulējot, reklāmas būtība ir šada: Reklāma it mērķtiecīga darbība ar nevardarbīgiem līdzekļiem. No tā izriet, ka reklāmai ir vienmēr ir jābūt noteiktam mērķim. Tikpat svarīgs reklamas elements ir reklāmas ietekme.
Pastāv faktori, kas specīgi ietekmē uztveri un sapratni:
Personiskas intereses, kuras tiek iepazītas reklāmas saturā,
Personiskas vajadzības, kuru apmierināšanas iespējas atklāj reklamas informācija,
Sabiedriskās domas ietekme uz potenciālajiem pircējeim,
Potenciālo klientu spēja un gatavība uztvert reklāmu.
Šie faktori pirmām kārtām atiecas uz potenciālajiem pircējiem. Zinot savu mērķa grupu un intereses, vajadzības un grupas locekļu nostāju, iespejams realizēt reklāmas planveidīgu ietekmi, izmantojot psiholoģijas zinašanas.
Nevar noliegt psiholoģijas reklāmas jomā. Lielas firmas konsultējas ar psihologiem- reklāmas speciālistiem, arī reklāmaģentūras nereti izmanto šādus pakalpojumus. Arī maziem un vidējiem uzņēmumiem efektīvas reklāmas izveidē, japielieto viselementārākās psiholoģijas zināšanas reklāmas kampaņas veikšanai.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants