Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Atpūtas un sporta bāzes zīmola pozicionēšanas izstrādes plāns', 1.
  • Referāts 'Atpūtas un sporta bāzes zīmola pozicionēšanas izstrādes plāns', 2.
  • Referāts 'Atpūtas un sporta bāzes zīmola pozicionēšanas izstrādes plāns', 3.
  • Referāts 'Atpūtas un sporta bāzes zīmola pozicionēšanas izstrādes plāns', 4.
  • Referāts 'Atpūtas un sporta bāzes zīmola pozicionēšanas izstrādes plāns', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Mana galvenā mārketinga stratēģija būs atgādinoša reklāma, jo padomju laikos šī bāze bija ļoti populāra starp viesiem Daugavpils iedzīvotājiem un ārpus pilsētas cilvēkiem. Viens no iemesliem, kāpēc es izvēlējos tieši šī biznesa veidu, jo manā pilsētā sports ir ļoti populārs starp visiem sabiedrības slāņiem un pēdējos gados Daugavpilī trūkst vietas sporta nodarbību novadīšanai it īpaši vasarā, kad ar sportu nodarbojas it īpaši daudz cilvēku labvēlīgo apstākļu dēļ, atvaļinājumu un iespēju ar sportu nodaroties dēļ.
“Latgalian Rowing & Tourism Center” pakalpojumu izklāsts un raksturojums.
1.Pirmkārt, pēc galvenās ēkas rekonstrukcijas tajā būs iekārtoti 15 numuri ar visām nepieciešamām ērtībām, pārsvarā, kas tiek domāti sportistiem un cilvēkiem ar vidējiem ienākumu līmeni, jo šajā apkārtnē visas viesnīcas un atpūtas bāzes piedāvā pārāk dārgus pakalpojumus, kuri pagaidām nav piemēroti mūsu plašākam sabiedrības slānim.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants