Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'ERGO produkta "Dzīvības apdrošināšana" noieta veicināšanas pasākuma plāns', 1.
  • Konspekts 'ERGO produkta "Dzīvības apdrošināšana" noieta veicināšanas pasākuma plāns', 2.
  • Konspekts 'ERGO produkta "Dzīvības apdrošināšana" noieta veicināšanas pasākuma plāns', 3.
  • Konspekts 'ERGO produkta "Dzīvības apdrošināšana" noieta veicināšanas pasākuma plāns', 4.
  • Konspekts 'ERGO produkta "Dzīvības apdrošināšana" noieta veicināšanas pasākuma plāns', 5.
  • Konspekts 'ERGO produkta "Dzīvības apdrošināšana" noieta veicināšanas pasākuma plāns', 6.
  • Konspekts 'ERGO produkta "Dzīvības apdrošināšana" noieta veicināšanas pasākuma plāns', 7.
  • Konspekts 'ERGO produkta "Dzīvības apdrošināšana" noieta veicināšanas pasākuma plāns', 8.
  • Konspekts 'ERGO produkta "Dzīvības apdrošināšana" noieta veicināšanas pasākuma plāns', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  SITUĀCIJAS ANALĪZE    3
2.  STRATĒĢIJA    3
3.  MĒRĶAUDITORIJA    3
4.  MĒRĶIS    4
5.  ĪPAŠAIS PASĀKUMS „SVĒTDIENA BEZ RŪPĒM”    4
5.1.  Nepieciešamo pasākumu laika plānojums    5
5.2.  Aptuvens pasākuma scenārijs    7
5.3.  Novērtējums    7
6.  MEDIJI UN ŽURNĀLISTI, AR KURIEM POTENCIĀLI VARĒTU VEIDOT SADARBĪBU    8
Darba fragmentsAizvērt

2. STRATĒĢIJA
ERGO dzīvības apdrošināšana ir viens no atpazīstamākajiem uzņēmuma produktiem.
Lai gan zaudējis līderpozīcijas, tas vēl aizvien atrodas pirmajā pieciniekā starp Latvijas apdrošinātājiem. Tieši tādēļ ir svarīgi strādāt ar jau esošajiem klientiem, lai panāktu divus rezultātus. Pirmkārt, saglabātu klientu lojalitāti pret ERGO dzīvības apdrošināšanu. Otrkārt,
veicināt wourd-of-mouth komunikāciju, kas nāktu no esošajiem klientiem.
ERGO vīzija ir būt klientu, darbinieku un sadarbības partneru drošības izvēlei
ilgtermiņā. Tādēļ, lai sasniegtu noteiktos mērķus tiks pozicionētas galvenās īpašības - kvalitāte, stabilitāte un ilgtermiņš.
Galvenais vēstījums ir „ERGO – par Tevi parūpēsies!”

3. MĒRĶAUDITORIJA
Mērķauditorija ir Latvijas lielo pilsētu iedzīvotāji. Gan vīrieši, gan sievietes vecumā no 25 – 47 gadiem. Pastāvīgi nodarbināti un ar vidēji augstiem un augstiem ienākumiem gan latviski, gan krieviski runājošie. Veicot nelielu pilot pētījumu mērķauditorijā par pasākumu,
kas spētu piesaistīt ievērību, izkristalizējās divas ļoti būtiskas tēzes par to, kādam tam jābūt:
vienkāršam, kas nesagādā nekādas grūtības un neprasa pūles, neprasa arī papildus intelektuālo darbu;
pasākumam jābūt kvalitatīvam!…

Autora komentārsAtvērt
Atlants