Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Virzība komunikācijas kontekstā. Mārketinga komunikāciju īpatnības', 1.
  • Konspekts 'Virzība komunikācijas kontekstā. Mārketinga komunikāciju īpatnības', 2.
  • Konspekts 'Virzība komunikācijas kontekstā. Mārketinga komunikāciju īpatnības', 3.
  • Konspekts 'Virzība komunikācijas kontekstā. Mārketinga komunikāciju īpatnības', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pieņemot lēmumu par noieta virzīšanas kompleksa plānošanu konkrētam tirgum, jāņem vērā arī faktori, kas ietekmē šī kompleksa saturu un struktūru. Nozīmīgākie faktori ir šādi:
1. mērķtirgus tipi;
2. produkta raksturojums;
3. produkta dzīves cikls;
4. pirkšanas lēmuma pieņemšanas process;
5. sadales kanālu vadīšanas stratēģija.
Patēriņa mērķtirgum nepieciešamas dažādas metodes noieta virzīšanai tirgum, bet atkarībā no mēŗķtirgus tipiem vienai un tai pašai noieta virzīšanas metodei tirgū ir konkrētas lietošanas īpatnības.
Produkta raksturojumi arī ietekmē lēmuma pieņemšanu par preču virzīšanai tirgū. Jo sarežģītāks ir produkts un jo komplicētāka ir pircēju rīcība tirgū, jo lielāka uzmanība jāpievērš personīgajai apkalpošanai.
Produkta dzīves cikla izvēli būtiski ietekmē metodes preču virzīšanai tirgū.
Ieviešanas posmā plaši jāinformē potenciālie pircēji par jauno produktu, tā priekšrocībām, tādēļ visefektīvākā metode ir reklāma un zināmā mērā arī sabiedriskā informācija.
Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process arī ietekmē noieta stimulēšanas metožu izvēli preču virzīšanai tirgū, lai gan šīs metodes ir atšķirīgas, kad pircējs atrodas pirmspirkšanas, pirkšanas vai pēc pirkšanas posmā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants