Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mājas lapas koncepcijas novērtējums', 1.
  • Prezentācija 'Mājas lapas koncepcijas novērtējums', 2.
  • Prezentācija 'Mājas lapas koncepcijas novērtējums', 3.
  • Prezentācija 'Mājas lapas koncepcijas novērtējums', 4.
  • Prezentācija 'Mājas lapas koncepcijas novērtējums', 5.
  • Prezentācija 'Mājas lapas koncepcijas novērtējums', 6.
  • Prezentācija 'Mājas lapas koncepcijas novērtējums', 7.
  • Prezentācija 'Mājas lapas koncepcijas novērtējums', 8.
  • Prezentācija 'Mājas lapas koncepcijas novērtējums', 9.
  • Prezentācija 'Mājas lapas koncepcijas novērtējums', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Darba uzdevums:
Novērtēt mājas lapas koncepciju virzīšanas līdzekļa izpratnē.
Izvērtēt:
Novētēt lapas Interneta reklāmas raksturojošās īpašības pēc būtības;
Izvērtēt Pull/Push/Interact stratēģijas realizēšanos, ņemot vērā vai tas ir esošs vai tas ir veidojušais uzņēmums;
Izvērtēt:
3. Komunikācijas uzdevums;
4. Kampaņas stratēģiju;
5. Novērtēt reklāmdevēju iespējas produkta / pakalpojuma / idejas vērtības pievienošanā.

Firma IFO Balt Plus (mājas lapa www.ifobalt.lv) ir jauna, strauji augoša kompānija, kas specializējas uz mūsdienīgām drošības sistēmām fiziskam un juridiskam personām, kā arī telefonu, datoru un televīzijas tīklu projektēšanā, montāžā un apkalpošanā, sistēmu administratora pakalpojumi.

Interneta reklāmas raksturojošās īpašības.

Interneta reklāmas mērķauditorija ir fiziskas un juridiskas personas, kuras ir ieienteresētas nodrošināt mājokļa / uzņēmuma drošību. Reklāma internetā piegādājama reālā laika režīmā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants