Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Sociālo tīklu lietotāju attieksme pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos', 1.
  • Referāts 'Sociālo tīklu lietotāju attieksme pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos', 2.
  • Referāts 'Sociālo tīklu lietotāju attieksme pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos', 3.
  • Referāts 'Sociālo tīklu lietotāju attieksme pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos', 4.
  • Referāts 'Sociālo tīklu lietotāju attieksme pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos', 5.
  • Referāts 'Sociālo tīklu lietotāju attieksme pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos', 6.
  • Referāts 'Sociālo tīklu lietotāju attieksme pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos', 7.
  • Referāts 'Sociālo tīklu lietotāju attieksme pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos', 8.
  • Referāts 'Sociālo tīklu lietotāju attieksme pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos', 9.
  • Referāts 'Sociālo tīklu lietotāju attieksme pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos', 10.
  • Referāts 'Sociālo tīklu lietotāju attieksme pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos', 11.
  • Referāts 'Sociālo tīklu lietotāju attieksme pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos', 12.
  • Referāts 'Sociālo tīklu lietotāju attieksme pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos', 13.
  • Referāts 'Sociālo tīklu lietotāju attieksme pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos', 14.
  • Referāts 'Sociālo tīklu lietotāju attieksme pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos', 15.
  • Referāts 'Sociālo tīklu lietotāju attieksme pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Pamatjēdzienu teorētiskā interpretācija    4
2.  Sociālo tīklu lietotāju attieksmes analīze pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos    6
2.1.  Pētījuma apraksts    6
2.2.  Pētījuma rezultāti    7
  Secinājumi    13
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    14
  Pielikums. Anketas veidlapas paraugs    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Pētnieciskā darba sākumā izvirzītā hipotēze apstiprinājās – sociālo tīklu mārketings ir efektīvs rīks uzņēmējdarbības veicināšanai;
2. Lai ieinteresētu patērētājus, uzņēmumu sociālo tīklu profiliem ir jāsatur daudzpusīga un aktuāla informācija;
3. Lielākā daļa sociālo tīklu lietotāju seko uzņēmumu profiliem vai lapām sociālajos tīklos;
4. Lielu atsaucību no sociālo tīklu lietotāju puses gūst konkursi un dažādas aktivitātes, kas uzņēmumiem ir iespēja piesaistīt jaunus klientus un popularizēt savu produkciju;
5. Vairums sociālo tīklu lietotāju sociālo tīklu mārketingu vērtē pozitīvi, jo tā ir iespēja iegūt jaunu informāciju par dažādām aktualitātēm.

Autora komentārsAtvērt
Atlants