Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mārketinga plāna izstrāde. Viesnīca "City Motion"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga plāna izstrāde. Viesnīca "City Motion"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga plāna izstrāde. Viesnīca "City Motion"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga plāna izstrāde. Viesnīca "City Motion"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga plāna izstrāde. Viesnīca "City Motion"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga plāna izstrāde. Viesnīca "City Motion"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga plāna izstrāde. Viesnīca "City Motion"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga plāna izstrāde. Viesnīca "City Motion"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga plāna izstrāde. Viesnīca "City Motion"', 9.
  • Referāts 'Mārketinga plāna izstrāde. Viesnīca "City Motion"', 10.
  • Referāts 'Mārketinga plāna izstrāde. Viesnīca "City Motion"', 11.
  • Referāts 'Mārketinga plāna izstrāde. Viesnīca "City Motion"', 12.
  • Referāts 'Mārketinga plāna izstrāde. Viesnīca "City Motion"', 13.
  • Referāts 'Mārketinga plāna izstrāde. Viesnīca "City Motion"', 14.
  • Referāts 'Mārketinga plāna izstrāde. Viesnīca "City Motion"', 15.
  • Referāts 'Mārketinga plāna izstrāde. Viesnīca "City Motion"', 16.
Darba fragmentsAizvērt

2003.gadā visvairāk ārzemju ceļotāju ir bijuši no kaimiņu valstīm, šī tendence saglabājas arī tagad – no Lietuvas (753,7 tūkst. jeb 30,5%) un no Igaunijas (645,2 tūkst. jeb 26,1%). Salīdzinājumā ar iepriekšējo (2002) gadu ievērojami pieaudzis ceļotāju no Vācijas skaits (191,9 tūkst. jeb 7,8%).
32,7% ceļotāju Latvijā ierodas tranzītā, 21,6% ceļotāju mērķis ir atpūta, ārstēšanās, sports (tai skaitā 20,4% - atpūta), 16,2% - darījumu brauciens, 15,3% ceļotāju apmeklējuma mērķis ir radinieku un draugu apmeklējumi, 2,3% - iepirkšanās.
2003.gadā ārzemju vairāk dienu ceļotāju apmeklētākās vietas Latvijā atrodas Rīgas reģionā. Tās ir Rīga (559 tūkst.), Jūrmala (89 tūkst.), Rīgas rajons (61,1 tūkst.). No vietām valstī ārpus Rīgas reģiona visvairāk apmeklēta bija Liepāja (101,5 tūkst.) .

Secinājumā varētu pateikt, ka pārsvara viesnīcas klienti (mērķgrupa) ir darījuma, vai biznesa cilvēki un tie, kuri ir atbraukuši uz pilsētu pavadīt savu brīvo laiku. Tie ir ceļotāji no kaimiņvalstīm, ka arī no visas Eiropas. Darījuma klientiem ir svarīga viesnīcas atrašanas vieta, darījuma pakalpojumu sniegšanas apjoms un iespējas tikt nepieciešamajā pilsētas vietā pēc iespējas ātrāk. Tas nozīme, ka viesnīcas City Motion izvietojums ir izdevīgs un pakalpojumi ir attiecīgi mērķa auditorijas prasībām. Otrkārt, tūristiem ir svarīga numuru ērtība, ēdināšanas un izklaides iespējas, kas arī ir pārdomāts viesnīca City Motion. (Piedāvājums ir līdzīgs citām šīs klases viesnīcām, tomēr tas atšķiras ar kvalitāti un moderniem papildinājumiem – mēbeļu izpildīšanas materiāliem, videotelefonu numuros, gaisma ieslēgšanos/izslēgšanos numurā pēc balss komandas un cit)
Būtiski arī ir tas, ka personālam ir jāzina vairākas (vismaz 2 =) svešvalodas, jo Latvijas tūrisma attīstība ir vērsta uz ienākošo tūrismu, un tas nozīme, ka klientu loka īpatsvars pieaug tieši ārvalstnieku jomā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants