Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pircēju mērķgrupas noteikšana mārketinga komunikāciju plānošanai. LMT piemērs', 1.
  • Referāts 'Pircēju mērķgrupas noteikšana mārketinga komunikāciju plānošanai. LMT piemērs', 2.
  • Referāts 'Pircēju mērķgrupas noteikšana mārketinga komunikāciju plānošanai. LMT piemērs', 3.
  • Referāts 'Pircēju mērķgrupas noteikšana mārketinga komunikāciju plānošanai. LMT piemērs', 4.
  • Referāts 'Pircēju mērķgrupas noteikšana mārketinga komunikāciju plānošanai. LMT piemērs', 5.
  • Referāts 'Pircēju mērķgrupas noteikšana mārketinga komunikāciju plānošanai. LMT piemērs', 6.
  • Referāts 'Pircēju mērķgrupas noteikšana mārketinga komunikāciju plānošanai. LMT piemērs', 7.
  • Referāts 'Pircēju mērķgrupas noteikšana mārketinga komunikāciju plānošanai. LMT piemērs', 8.
  • Referāts 'Pircēju mērķgrupas noteikšana mārketinga komunikāciju plānošanai. LMT piemērs', 9.
  • Referāts 'Pircēju mērķgrupas noteikšana mārketinga komunikāciju plānošanai. LMT piemērs', 10.
  • Referāts 'Pircēju mērķgrupas noteikšana mārketinga komunikāciju plānošanai. LMT piemērs', 11.
  • Referāts 'Pircēju mērķgrupas noteikšana mārketinga komunikāciju plānošanai. LMT piemērs', 12.
  • Referāts 'Pircēju mērķgrupas noteikšana mārketinga komunikāciju plānošanai. LMT piemērs', 13.
  • Referāts 'Pircēju mērķgrupas noteikšana mārketinga komunikāciju plānošanai. LMT piemērs', 14.
  • Referāts 'Pircēju mērķgrupas noteikšana mārketinga komunikāciju plānošanai. LMT piemērs', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  MĒRĶTIRGUS UN TĀ RAKTUROJOŠĀS PAZĪMES    4
2.  LMT PIEDĀVĀTIE MOBILO SAKARU PIESLĒGUMU VEIDI UN TO MĒRĶGRUPU RAKSTUROJUMI    5
2.1.  Vietējais pieslēgums    5
2.2.  Vietējais pieslēgums +    6
2.3.  Starptautiskais pieslēgums    6
2.4.  Piezvani man    7
2.5.  Biznesa pieslēgums    8
2.6.  Formula    9
2.7.  Mājas mobilais    10
2.8.  OKarte    10
3.  LMT MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS    12
  SECINĀJUMI    15
Darba fragmentsAizvērt

1. MĒRĶTIRGUS UN TĀ RAKTUROJOŠĀS PAZĪMES
Mērķtirgus ir novērtēts un atlasīts pircēju segments (segmenti), kurā uzņēmums plāno pārdot savus produktus un veikt mārketinga pasākumus.2
Mārketinga komunikāciju plānošanas procesā ietilpst mērķgrupu pazīmju noteikšana, kas ļauj veidot efektīvas mārketinga komunikācijas. Pircēju mērķgrupu noteikšanas pazīmes iedala sekojoši:
ģeogrāfiskās un demogrāfiskās;
sociāli ekonomiskās;
kultūras un nacionālās;
personiskās īpašības;
rīcības tirgū īpatnības.
Autores uzskata, ka mobilo telefonu pieslēguma jomā mērķgrupu raksturošanai par nozīmīgākajām var uzskatīt šādas pazīmes:
ienākumu līmenis - raksturo, kādu pieslēguma veidu var atļauties lietotājs;
nodarbošanās – vismaz daļēji parāda to, cik bieži mobilais telefons ir jālieto darba vajadzībām, problēmu risināšanai, organizēšanai utt.;
mobilitāte – cik bieži patērētājs dodas uz ārvalstīm vai uztur kontaktus ar cilvēkiem ārvalstīs;
raksturs – cik ļoti cilvēkam patīk runāt pa telefonu utt.;
izvēles kritēriji – LMT sevi tirgū pozicionē kā kvalitatīvāko mobilo sakaru nodrošinātāju Latvijā;
lojalitātes pakāpe – uzticība noteiktam mobilo sakaru operatoram, pieslēguma veidam utt.

2. LMT PIEDĀVĀTIE MOBILO SAKARU PIESLĒGUMU VEIDI UN TO MĒRĶGRUPU RAKSTUROJUMI
LMT piedāvā dažādus pieslēguma veidus, kas atšķiras pēc pieejamajām pakalpojuma īpašībām un attiecīgi tiek orientēti dažādām lietotāju grupām. Pieslēguma mērķgrupu noteikšanai galvenokārt tiek izmantotas iepriekš minētās pazīmes. Darba turpinājumā sīkāk tiks apskatīti dažādi LMT pieslēguma veidi, to piedāvātās iespējas, kā arī tiks raksturota katra pieslēguma mērķgrupa.

Autora komentārsAtvērt
Atlants