Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Pētījumi reklāmas kampaņas vajadzībām', 1.
  • Konspekts 'Pētījumi reklāmas kampaņas vajadzībām', 2.
  • Konspekts 'Pētījumi reklāmas kampaņas vajadzībām', 3.
  • Konspekts 'Pētījumi reklāmas kampaņas vajadzībām', 4.
  • Konspekts 'Pētījumi reklāmas kampaņas vajadzībām', 5.
  • Konspekts 'Pētījumi reklāmas kampaņas vajadzībām', 6.
  • Konspekts 'Pētījumi reklāmas kampaņas vajadzībām', 7.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Reklāmas kampaņas būtība    3
  Izpētes loma komunikācijas kampaņā    4
  Reklāmas kampaņas pētījumi    5
  Izmantotā literatūra    8
Darba fragmentsAizvērt

II. Izpētes loma komunikācijas kampaņā
Informācijas apkopošana, datu ievākšana un analīze komunikācijas kampaņas plānošanas un organizēšanas procesā sniedz vairākas priekšrocības. Kampaņas izstrādei tiek pieņemti lēmumi, kas balstās uz patiesu un situāciju raksturojošu informāciju. Izpētē iegūtā informācija palīdz sašaurināt ar problēmu saistīto jautājumu loku un fokusēties uz specifiskiem kampaņas mērķiem. Apkopotā informācija arī ļauj izvērtēt kampaņas rezultātus un efektivitāti.
Lai veidotu efektīvu komunikācijas kampaņu, reklāmas veidotāja rīcībā jābūt pēc iespējas pilnīgākai informācijai par potenciālo patērētāju un tirgus struktūru. Tādēļ pētījumi reklāmā – mārketinga pētījumu paveids - tiek veikti trīs galvenajos virzienos – patērētāju izpēte, preces/pakalpojuma analīze un tirgus analīze.

Autora komentārsAtvērt
Atlants