Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Fiziskā attīstība pirmsskolas vecuma bērniem', 1.
  • Konspekts 'Fiziskā attīstība pirmsskolas vecuma bērniem', 2.
  • Konspekts 'Fiziskā attīstība pirmsskolas vecuma bērniem', 3.
  • Konspekts 'Fiziskā attīstība pirmsskolas vecuma bērniem', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Fizkultūra - visp. kultūras sastāvdaļa sab. rad. sasniegumu racionāla izmantošana cilvēku vispusīgai attīstībai. Sabiedrības kultūras sastāvdaļa, kas aptver cilvēku fiziskās audzināšanas sistēmu, sporta pasākumu kopumu; ķermeņa vispusīga fiziska attīstīšana ar vingrošanu un sportu.
Fiziskā audzināšana – pedagoģiskais process jeb mācību process – viens no senākajiem procesiem (jau pirmatnējā kopienā).
Fiziskās audz. uzdevumi :
Audzinošie;
Izglītojošie;
Veselību veicinošie.
Psiholoģijā runā par diviem vecumiem – fizisko un psihisko vecumu personības attīstībā. Psiholoģijā pastāv problēma, jo par vecumposmu periodizāciju valda dažādi uzskati, tāpēc to dalījumi ir nosacīti.
Cilvēka attīstība ir nepārtraukts process, kurā izteiktas augšanas kvantitatīvās pārmaiņas periodiski nomainās ar straujākām kvalitatīvām organisma struktūras un funkciju pārmaiņām. Attīstība norit visas dzīves garumā.
Ir skaidrs, ka trīsgadīgi bērni domā un rīkojas savādāk nekā četrgadīgie un piecgadīgie. Tādēļ ir ļoti svarīgi pārzināt bērna attīstības stadijas. Bet, bērnu attīstība bieži vien ir nevienmērīga; vienlaicīgi viņam var būt labi attīstīta valoda un komunicēšanās prasme, bet aizkavēta precīzo kustību iemaņu attīstība. Tādēļ audzinātājām un visiem pārējiem, kas ir iesaistīti bērna audzināšanas procesā ir jāņem vērā ne tikai bērna hronoloģiskais vecums, bet arī bērna attīstības līmenis.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants