Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījuma veidi', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījuma veidi', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījuma veidi', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījuma veidi', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāju lojalitātes un piesaistes pētījumi – ļauj noskaidrot, kas un cik daudz jums ir lojālo klientu, cik ir potenciālo lojālo klientu un kādi būtu galvenie pasākumi, lai to skaitu palielinātu un noturētu jau esošos klientus.
Tirgus attīstības tendenču pētījumi – mērķis ir noskaidrot tirgus attīstības tendences kopumā un atsevišķa produkta ietvaros, kā arī patērētāju vēlmes attiecībā pret kādu konkrētu produktu kategoriju un patēriņu kopumā. Šis pētījuma veids ļauj noskaidrot tirgus piesātinātību un potenciālu, kā arī brīvās nišas.
Jaunu produktu pētījumi - pētījumu mērķis ir uzzināt patērētāju vērtējumu un attieksmi pret jauno produktu, iepakojuma dizainu, garšu, nosaukumu, cenu vai reklāmu.
Produktu izvietojuma pētījumi – tiek veikti, lai noskaidrotu efektīvākos produkta izplatīšanas kanālus, izvietojumu tirdzniecības plauktos, lai produkts būtu pamanāms.
Produktu cenu pētījumi – mērķis noskaidrot patērētāju apmierinātību ar produkta cenu, noteikt optimālo cenu robežu, lai patērētājs būtu gatavs šo produktu pirkt, noteikt papildus preces labumus, lai patērētājs būtu gatavs preci iegādāties.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants