Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga audits', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga audits

1.solis – uzņēmuma vajadzību identificēšana
Izpēte – dati par šaurām tirgus nišām, klientu vajadzībām, info par klientu attieksmi pret preci, par iemesliem, kāpēc pērk
Klientu piesaiste, inf vākšana, apkopošana, M plānošana, komunikācija, klientu serviss, M organizēšana, M vadīšana, kreativitāte

2.solis – mārketings
M plāna izveide, mēdiju izmantošanas grafiki, auditorijas, stratēģijas, produkta koncepcija, M prod. serviss, tirdzniecības vietas, pasākumi, semināri, informācija…

Autora komentārsAtvērt
Atlants