Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Konspekts 'Praktiskie uzdevumi ar pirmsskolas vecuma bērniem, to analīze', 1.
  • Konspekts 'Praktiskie uzdevumi ar pirmsskolas vecuma bērniem, to analīze', 2.
  • Konspekts 'Praktiskie uzdevumi ar pirmsskolas vecuma bērniem, to analīze', 3.
  • Konspekts 'Praktiskie uzdevumi ar pirmsskolas vecuma bērniem, to analīze', 4.
  • Konspekts 'Praktiskie uzdevumi ar pirmsskolas vecuma bērniem, to analīze', 5.
  • Konspekts 'Praktiskie uzdevumi ar pirmsskolas vecuma bērniem, to analīze', 6.
  • Konspekts 'Praktiskie uzdevumi ar pirmsskolas vecuma bērniem, to analīze', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Saruna ar pusaudzi vai jaunieti par šī vecuma dzīves aktualitātēm, tās analīze
Lai analizētu pusaudža attīstību, domāšanu un analizētu kā viņam sokas ar
identitātes meklējumiem, uz sarunu par šī vecuma dzīves aktualitātēm aicināju savu
sešpadsmit gadus veco brāli. Lai saruna būtu jēgpilna, iepriekš sagatavoju jautājumus.
Jautājot par dzīves vērtībām, noskaidroju, ka viņa visaugstāk novērtētā dzīves
vērtība ir ģimene, kas mani nemaz nepārsteidza, jo abi esam auguši vienā ģimenē un
zinām, ka ģimene būs tā, kas tev nekad nepagriezīs muguru un vienmēr būs ar tevi.
Nākamā vērtība, ko brālis minēja bija tieši draugi, jo draugi esot kā otrā ģimene. Tie ir
cilvēki, kuriem ir līdzīgs domu gājiens, kopīgas intereses. Brālis lika piebilst, ka viņa
izpratnē draugi nav visi tie cilvēki, ko viņš pazīst, piemēram, skolā vai kādā pulciņā,
bet tie ir cilvēki, kam tiešām ir svarīgs tavs viedoklis, pret tevi izturas ar cieņu un tikai
šādus cilvēkus var saukt par draugiem. Un vēl svarīga vērtība ir veselība, jo bez
veselības neviens cilvēks nevar piepildīt savus sapņus un ieceres.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants