Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 1.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 2.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 3.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 4.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 5.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 6.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 7.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 8.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 9.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 10.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 11.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 12.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 13.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 14.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 15.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 16.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 17.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 18.
  • Referāts 'Reklāmas radošais darba plāns SIA "X" ražotajam Y produktam', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kompānijas īss apraksts    4
2.  Produkta raksturojums    5
2.1.  Produkta veids    5
2.2.  Dzīves cikls    7
2.3.  Diferenciācijas līmenis    7
2.3.1.  Produkta diferencēšana    8
2.3.2.  Personāla diferencēšana    8
2.4.  Pozīcija tirgū    8
3.  Reklāmas mērķi    10
4.  Reklamas radošā strateģija    12
4.1.  Mērķa tirgus    12
4.2.  Reklamas veids, mērķi un objekti    13
4.3.  Teksta strateģija un taktika    15
5.  Reklāmas sludinājums    17
  Secinajumi un priekšlikumi    18
  Izmantotā literatūra    19
Darba fragmentsAizvērt

Šī darba mērķis ir reklāmas radošā darba plāna izstrāde. Lai varētu izstrādāt reklāmas radošo darba plānu, darbā būs nepieciešams risināt šadus uzdevumus:
Produkta raksturojums;
Reklāmas mērķu noteikšana;
Reklāmas radošās stratēģijas izstrāde;
Reklāmas sludinājuma izveidošana.
Reklāmas radošo darba plānu es izvēlējos izstrādāt uzņēmumam, kurš nodarbojas ar ūdensskaitītāju uzstādīšanu, nomaiņu un metroloģisko pārbaudi. Uzņēmums atrodas Rīgā, Lubānas ielā 41.
Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos un attīstītos, vienmēr ir nepieciešama jaunākā informācija par patērētāju vajadzībām un to izmaiņām, konkurentu aktivitātēm, situāciju ar produkta realizāciju. Visas produkta realizācijas pamatā ir zināšanas un iemaņas, kas aizgūtas no citiem līdzīga tipa uzņēmumiem, kuri darbojas Latvijā, taču brīvās Latvijas tirgus apstākļi un attīstība liek vairāk domāt par dažādu mārketinga pasākumu organizēšanu, lai piesaistītu aizvien jaunus klientus.
Lai veiksmīgi virzītu produktu tirgū, jānosaka labākais un pareizākais virzīšanas tirgū elements. Šoreiz tiks izveidota reklāma, kura ir vispiemērotākā konkrētam uzņēmumam, ņemot vērā viņa situāciju tirgū un finansu resursus. Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un to labumiem. Galvenais reklāmas pamatā ir mārketings, kur notiek tirgus izpēte, mērķa tirgus noteikšana, kas tiks veikts šajā darbā.
Izstrādājot reklāmas radošo darba plānu, es balstīšos uz mācību literatūru, uzņēmuma nepublicētiem materiāliem, savām teorētiskajām zināšanām un personīgajām domām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants