Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 1.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 2.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 3.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 4.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 5.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 6.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 7.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 8.
  • Referāts 'Mārketinga plāns', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Produkts    4
2.  Tirgus    5
3.  Produkta virzīšana tirgū    6
  Secinājumi    7
  Izmantotā literatūra    8
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Rakstot sava biznesa mārketinga plānu bija interesanti izpētīt vai tiešām mans piedāvātais produkts būs pieprasīts. Secināju,ka tirgū ir daudz līdzīgu produktu, bet tas nenozīmē,ka man nav iespēju iekļūt šajā tirgū. Jāatrod pareizā pieeja klientiem un jāattīsta mans produkts.
Uzņēmuma produkta īpašības un vērtības ir aktuālas cilvēkiem un spētu apmierināt to vajadzības un vēlmes. Šis produkts bija pieprasīts iepriekš un domāju, ka arī tupmāk tas būs tikpat labi pieprasīts, jo tādas lietas tik ātri neizzūd.
Mans darba mērķis bija raksturot produktu, noteikt tā mērķauditoriju un izveidot rīcības plānu sava produkta sekmīgai virzīšanai tirgū, ko manuprāt man izdevās izdarīt.

Atlants