Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Konspekts veselības mācībā', 1.
  • Konspekts 'Konspekts veselības mācībā', 2.
  • Konspekts 'Konspekts veselības mācībā', 3.
  • Konspekts 'Konspekts veselības mācībā', 4.
  • Konspekts 'Konspekts veselības mācībā', 5.
  • Konspekts 'Konspekts veselības mācībā', 6.
  • Konspekts 'Konspekts veselības mācībā', 7.
  • Konspekts 'Konspekts veselības mācībā', 8.
  • Konspekts 'Konspekts veselības mācībā', 9.
  • Konspekts 'Konspekts veselības mācībā', 10.
  • Konspekts 'Konspekts veselības mācībā', 11.
  • Konspekts 'Konspekts veselības mācībā', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Mācību stundas norise
Ievada daļa:
1.Iepriekšējo zināšanu pārbaude:
Tā kā iepriekšējā stundā tika risināti jautājumi par Konfliktiem un to veidiem.
2.Iepazīstina skolēnus ar nodarbības mērķiem:
Pastāsta, ka šodien skolēniem būs iespēja pēc Keneta V. Tomasa un Ralfa H.Kilmana testa noskaidrot kāds viņu konfliktu risināšanas taktikas un kādu būtu ieteicams izmantot biežāk. Un izstāsta īsi un konkrēti stundā paredzēto.

3.Iepazīstina ar testu.
Skolēniem tiek izdalīti testi un testa diagramma. Paskaidro to, ka tests ir sarežģīts un diezgan ilgi pildāms (apm. 20 min.) tāpēc uzmanīgi jāklausās norādījumi kā to pildīt un to, ka ar šī testa palīdzību katrs varēs noskaidrot savu konflikta risināšanas taktiku. Testa pildīšanas kārtība:
1.pirmais atbild uz jautājumiem kas ir testā
2.pēc punktu skaitīšanas tabulas izskaita punktus katrā no taktikas veidiem un sasummē punktus.
3.izveido diagrammu pēc kā tad arī tiek noteikts, kāds katram ir taktikas veids un kādu taktiku būtu ieteicams izmantot vairāk vai mazāk.
4.izdala konfliktsituācijas
Skolotājs sadala klasi trijās grupās un katrai grupai tiek izdalītas konfliktsituācijas, kuras jāizlasa un jāizanalizē. Tad skolotājs uzdod skolēniem: „Īsumā izstāstiet kāda ir konfliktsituācija. Kādēļ, šāda situācija izveidojusies. Kāds varētu būt gan vienas gan otras puses viedoklis. Ko darīt lai abas puses nonāktu pie kompromisa?!” skolēniem tiek dotas 3 minūtes lai apspriestu konfliktsituāciju. Tad kāds no grupas pārstāvjiem tiek izsaukts priekšā un tiek izrunāta situācija.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants