Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Paraugs 'Pirmais praktiskais darbs mācību priekšmetā "Datu bāzu vadības sistēmas"', 1.
  • Paraugs 'Pirmais praktiskais darbs mācību priekšmetā "Datu bāzu vadības sistēmas"', 2.
  • Paraugs 'Pirmais praktiskais darbs mācību priekšmetā "Datu bāzu vadības sistēmas"', 3.
  • Paraugs 'Pirmais praktiskais darbs mācību priekšmetā "Datu bāzu vadības sistēmas"', 4.
  • Paraugs 'Pirmais praktiskais darbs mācību priekšmetā "Datu bāzu vadības sistēmas"', 5.
  • Paraugs 'Pirmais praktiskais darbs mācību priekšmetā "Datu bāzu vadības sistēmas"', 6.
  • Paraugs 'Pirmais praktiskais darbs mācību priekšmetā "Datu bāzu vadības sistēmas"', 7.
  • Paraugs 'Pirmais praktiskais darbs mācību priekšmetā "Datu bāzu vadības sistēmas"', 8.
  • Paraugs 'Pirmais praktiskais darbs mācību priekšmetā "Datu bāzu vadības sistēmas"', 9.
  • Paraugs 'Pirmais praktiskais darbs mācību priekšmetā "Datu bāzu vadības sistēmas"', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzdevums    3
  Problēmsfēras apraksts    4
  Datu loģiskais modelis    5
  Datu fiziskais modelis    6
  Izveidotā datu bāze    7
  Ievadītie dati    8
  Secinājumi    9
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Darba mērķis bija izveidot datu bāzi, kurā var saglabāt datus par basketbola klubu un turnīriem.
Neatrisinātās problēmas – Pēc darba izveides tika atrasta būtiska problēma, tabulā spēlētāji vienam un tam pašam spēlētājam var norādīt 2 dažādus klubus. Gribēju izstrādāt sistēmu, ka programma neļauj vienam un tam pašam spēlētājam norādīt divus dažādus klubus, taču manas zināšanas vēl nav pietiekoši lielas, lai to paveiktu.
Ievērojami darbu atviegloja arī Combobox iespējas izmantošana, kas paātrinātu turpmāko datu ievadi datubāzē, jo ir tabulas , kurās dati sakrīt ar citu tabulu datiem un šī iespēja nodrošina izvēli no jau izveidotiem datiem, piemēram, jau iepriekš izveidojot noteiktu daudzumu basketbolu klubu, veidojot spēlētāju ierakstus, katram spēlētājam nav jāraksta kluba nosaukums no jauna.
Tika atrasta arī nepilnība, iepriekšējais laika garums personas kodam bija 50, taču ar tādu garumu nepietika, lai nodrošinātu adekvātu personas koda ievadi, tāpēc tas tika nomainīts uz 150, kas nodrošināja reālas dzīves personas koda ievadi.
Darba gaitā tika apgūts projektēšanas rīks Power Designer, kā arī tika izstrādāta neliela datubāze izmantojot PD un MS Access 2003. Power Designer ļoti atvieglo datu bāzes projektētāja darbu, jo ļauj izveidot pilnīgu datu bāzes modeli un ģenerēt SQL skriptu datu bāzes vadības sistēmās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants