Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Konflikts', 1.
  • Referāts 'Konflikts', 2.
  • Referāts 'Konflikts', 3.
  • Referāts 'Konflikts', 4.
  • Referāts 'Konflikts', 5.
  • Referāts 'Konflikts', 6.
  • Referāts 'Konflikts', 7.
  • Referāts 'Konflikts', 8.
  • Referāts 'Konflikts', 9.
  • Referāts 'Konflikts', 10.
  • Referāts 'Konflikts', 11.
  • Referāts 'Konflikts', 12.
  • Referāts 'Konflikts', 13.
  • Referāts 'Konflikts', 14.
  • Referāts 'Konflikts', 15.
  • Referāts 'Konflikts', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Kas ir konflikts?-teorētiskais skaidrojums    4
  Konflikta avoti    5
  Konflikta veidi    6
  Konflikta līmeņi    6
  Konflikta regulēšanas paņēmieni    9
  Uzvedības taktikas konfliktu situācijās    9
  Konflikta uzvedības divdimensiju modelis    10
  Starppersonu un starpgrupu konfliktu vadīšana    11
  Starppersonu konflikta atrisināšana    13
  Konfliktu atrisināšanas vērtība    13
  Nobeigums un secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēku ciešā savstarpējā saistība un atkarība organizācijā, atšķirības individuālajās īpatnībās, motivācijā, sociālajā statusā, indivīdu un atsevišķu grupu mērķos u.c. faktori rada dažāda rakstura konfliktus, kuri būtiski ietekmē organizācijas darbu un tā efektivitāti.

Optimālu attiecību nodibināšana starp vadītāju un padotajiem - tā ir viena no svarīgākajām sociāli psiholoģiskajām problēmām, kas lielā mērā veido vadīšanas procesa rezultātus. Ir konstatēts, ka pretrunas, kuras rodas darbinieku saskarsmes procesā, rada darba ražīguma samazināšanos vismaz par 30%. Savukārt , -personāla motivācija optimālu savstarpējo attiecību apstākļos to palielina par apmēram tādu pat procentu.

Kā ikvienā ģimenē, ik pa laikam rodas dažādas konfliktu situācijas, tā arī darba kolektīvos nav iespējams izvairīties no šādām situācijām. Galvenais būtu pareizi to atrisināt…

Atlants