Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Komunikācija organizācijās', 1.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijās', 2.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijās', 3.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijās', 4.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijās', 5.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijās', 6.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijās', 7.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijās', 8.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijās', 9.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijās', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Komunikācijas elementi    3
  Svešvalodu loma    3
  Neverbālā komunikācija    4
  Starppersonu komunikācija    5
  Informācijas nodošana    5
  Komunikācijas barjeras    5
  Formalitātes komunikācijā    7
  Efektīva klausīšanās    7
  Nobeigums    9
  Izmantotā literatūra    10
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācijas elementi

Lai varētu notikt komunikācija, nepieciešami daži elementi vai nosacījumi. Tie ir sociālie kontakti, kopējie sazināšanās līdzekļi, transmisija un savstarpēja saprašanās. Svarīga ir kopējā ieinteresētība komunicēties.
Lai varētu komunicēties, personām jābūt tiešā saskarsmē vienai ar otru vai šī iespēja komunicēties jānodrošina ar mūsdienu sakaru līdzekļiem. Tie var būt telefonsakari, televīzija, internets, radio, vēstules, grāmatas u.c. Uzņēmumos biežāk sastopami ir dažāda veida dokumenti, ļoti izplatīta ir komunikācija izmantojot telefonsakarus, gan sazinoties ar vadītāju vai sekretāri, gan apkalpojot klientus. Ja runājot pa telefonu, runātājs smaida, to var saprast, lai gan neverbālo komunikāciju nevar redzēt.
Abām komunikācijas pusēm jābūt kopējai valodai, un ziņojumam, kura dēļ notiek komunikācija, jābūt izklāstītam skaidri un saprotami.

Autora komentārsAtvērt
Atlants