Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Darba specifika, strādājot ar bērniem ar uzvedības traucējumiem', 1.
  • Konspekts 'Darba specifika, strādājot ar bērniem ar uzvedības traucējumiem', 2.
  • Konspekts 'Darba specifika, strādājot ar bērniem ar uzvedības traucējumiem', 3.
  • Konspekts 'Darba specifika, strādājot ar bērniem ar uzvedības traucējumiem', 4.
  • Konspekts 'Darba specifika, strādājot ar bērniem ar uzvedības traucējumiem', 5.
  • Konspekts 'Darba specifika, strādājot ar bērniem ar uzvedības traucējumiem', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Skolotājs apmēram 90 % laika patērē bērnu kontrolēšanai un tikai 20 % tiešajam mācību darbam. Tā kā autoritārā režīma vietā ir stājusies demokrātija - pārprastā ‘’lielā brīvība’’ ir novedusi pie visatļautības. Tā ir galvenā izglītības problēma.
Skolēni dažādos veidos mēģina traucēt jaunās vielas izklāstu, kaitina skolotāju. Skolotājam ik brīdi jābūt gatavam tikt galā ar skolēna neapmierināto uzvedību.
Ir tāda daļa pedagogu, kuri ievēro ‘’neiejaukšanās politiku’’. Uzskata, ka skolēni paši iemācīšoties kontrolēt savu uzvedību un pieņemt pareizos lēmumus. Skolēni šāda skolotāja stundās bauda neierobežotu brīvību – atļaujas visu! Risks ir, ka viņi sāk ‘’kāpt uz galvas’’ nerespektēt. Haoss stundās. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants