Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.03.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Konkurences un mārketinga pasākumu ietekme pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā.', 1.
  • Konspekts 'Konkurences un mārketinga pasākumu ietekme pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā.', 2.
  • Konspekts 'Konkurences un mārketinga pasākumu ietekme pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā.', 3.
  • Konspekts 'Konkurences un mārketinga pasākumu ietekme pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā.', 4.
  • Konspekts 'Konkurences un mārketinga pasākumu ietekme pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā.', 5.
  • Konspekts 'Konkurences un mārketinga pasākumu ietekme pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā.', 6.
  • Konspekts 'Konkurences un mārketinga pasākumu ietekme pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā.', 7.
  • Konspekts 'Konkurences un mārketinga pasākumu ietekme pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā.', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Ierasts pirkšanas lēmums
Emocionālos ieradumus nevar mainīt pēķšņi, tādēl visbiežāl Iphone cienītāji nekādā gadījumā negrib pāriet uz Samsung vai jebkuru citu tālruni uz Android. Apple produkcijas patērētāji ir pieraduši pie šī zīmola un bieži vien, nespēj iedomāties savu ikdienu bez tās. Tāpēc, tie patērētāji, kas izvēlas Apple produkciju ir atkarīgi atjaunināt ierīču klāstu, piemēram katru gadu iegādāties jauno Apple iPhone telefonus vai austiņas, neatkarīgi no to cenas, neskatoties uz to, ka Apple konkurenti varētu būt izdevīgāki cenas ziņā. Patērētāji to apzināti izmanto , jo nevēlas mainīt savus pieradumus.

Īpašie pircēju rīcības modeļi (impulsīvais pirkums un dažādības meklēšana)
Kopumā pircēja rīcību un uzvedību ietekmē dažādi faktori – kultūras, sociālie, personīgie un psiholoģiskie. Tie arī nosaka, kāds pirkšanas uzvedības modelis būs noteicošais konkrētā mobilā tālruņa iegādē. Citi mēdz lēmumus pieņemt ātri, taču ne vienmēr tie izrādās pietiekami pārdomāti, tāpēc nereti šāda impulsīva lēmumu pieņemšana rada nožēlu, ka tika nopirkts nevēlama prece. Citi dzīvē vadās pēc intuīcijas un nevar paskaidrot, kā viņi nonākuši līdz izvēlei. Tādēļ dažreiz patērētājs var iegādāties Apple zīmola mobilo telefonu apkārtējo cilvēku ietekmēts, kaut gan pirmīt bija plānojis pirkt Samsung zīmola telefonu. Patērētāju lēmumu var mainīt dusmas, labs garastāvoklis un citas emocijas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants