Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'J.Joffe "Muzikālās dzirdes attīstības ceļi". 3.daļa', 1.
  • Prezentācija 'J.Joffe "Muzikālās dzirdes attīstības ceļi". 3.daļa', 2.
  • Prezentācija 'J.Joffe "Muzikālās dzirdes attīstības ceļi". 3.daļa', 3.
  • Prezentācija 'J.Joffe "Muzikālās dzirdes attīstības ceļi". 3.daļa', 4.
  • Prezentācija 'J.Joffe "Muzikālās dzirdes attīstības ceļi". 3.daļa', 5.
  • Prezentācija 'J.Joffe "Muzikālās dzirdes attīstības ceļi". 3.daļa', 6.
  • Prezentācija 'J.Joffe "Muzikālās dzirdes attīstības ceļi". 3.daļa', 7.
  • Prezentācija 'J.Joffe "Muzikālās dzirdes attīstības ceļi". 3.daļa', 8.
Darba fragmentsAizvērt

3. Metroritmiskās grupēšanas teorētiskā un praktiskā apguve.
Uzdevumu piemēri:
pierakstīt noteiktā taktsmērā dažādus piemērus ar dažādu nošu skaitu taktī;
sadalīt taktīs un pareizi sagrupēt dotajā taktsmērā pedagoga norādītos nošu ilgumus;
prast pagarināt vai saīsināt skanējuma ilgumu divas un trīs reizes.

4. Daudzu un dažādu ritmisko zīmējumu kompleksā apguve.
Veic visā muzikālās dzirdes attīstības laikā.
Skolēnus jāiepazīstina ar pēc iespējas dažādākiem ritmiskajiem zīmējumiem, lai iepazīstinātu ar lielo ritmisko bagātību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants