Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 1.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 2.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 3.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 4.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 5.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 6.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 7.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 8.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 9.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 10.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 11.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 12.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 13.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 14.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 15.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 16.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 17.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 18.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 19.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 20.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 21.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 22.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 23.
  • Referāts 'AS "Laima" produktu portfelis', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  “Produkta” pamatjēdzieni    6
1.2.  Preču klasifikācija    6
1.2.  Ražošanas līdzekļu klasifikācija    7
1.3.  Produktu klasifikācija    9
2.  AS „Laima” produktu portfelis    11
3.  Produktu portfeļa analīze    12
3.1.  Izejmateriāli    12
3.2.  Sortiments    13
3.3.  Kvalitāte    14
3.4.  Cenas    14
3.5.  Eksporta loma    15
3.6.  Produkcijas izplatīšanas tīkls    17
4.  Apvienošanās ietekme    18
5.  Produkta dzīves cikls    19
6.  Cepumi “Selga” – veiksmīgs mārketinga piemērs    21
  Izmantotās literatūras saraksts    25
Darba fragmentsAizvērt

AS „Laima” šķiet ir viens no pazīstamākajiem un iemīļotākajiem uzņēmumiem Latvijā, kas ar ilggadēju darbu iekarojis savas pozīcijas ne tikai pašmāju tirgū, bet plaši eksportē savas preces arī uz tuvākajām un tālākajām kaimiņvalstīm, tādejādi nesot Latvijas vārdu pasaulē. Laika gaitā mainījušās valdības, politiskās situācijas un likumdošana, tomēr „Laima”, lai arī brīžiem ļoti sīvā cīņā par pastāvēšanu un darbību, ir izdzīvojusi.
Pirmā saldumu fabrika Rīgā tika nodibināta 1870.gadā, kad kāds vācu uzņēmējs Teodors Rigerts atvēra fabriku, kuru nodēvēja savā vārdā. Teodora Rigerta fabrika bija viens no vadošajiem lielrūpniecības uzņēmumiem Baltijā un Krievijā. 1925.gadā, turpinot Rigerta tradīcijas, tika izveidota šokolādes un konfekšu ražojumu tirdzniecības un rūpniecības akciju sabiedrība „Laima”. 81.gadā tika nodibināta arī Rīgas konservu un konfekšu fabrika L.W.GOEGGINGER, kas atradās Rīgā, Sporta ielā 2, kur arī mūsdienās atrodas lielākā saldumu ražošanas kompānija „Laima”.
Tolaik fabrikā ražoja konfektes, šokolādes, biskvītu un arī dažādus konservus. Jau 19.gadsimta beigās un divdesmitajos gados fabrikas ražojumi ieguvuši daudzas medaļas, to skaitā "Grand Prix" Londonas, Parīzes un Romas starptautiskajās izstādēs. Gadsimta sākumā fabrikā tika ražots ap 900 dažādu nosaukumu saldumu, kā, piemēram, šokolādes tāfelītes, konfektes, figūriņas, vārāmā šokolāde, marcipāna izstrādājumi, augļu marmelāde, karameles, ledenes, dražejas, dažādas pastilas un tortes.
30. gadu vidū Latvijas saldumu rūpniecībā bija vērojama liela konkurence - 1938. gadā bija 29 šokolādes un konfekšu fabrikas, no kurām daļa sīvās konkurences dēļ bankrotēja, bet „Laima”.darbojās veiksmīgi. Finansiālie rādītāji rāda, ka 1936.gadā „Laima” pārdevusi produkciju par Ls 2 271 077, 1937. gadā - par Ls 3 310 486, bet 1938. gadā - par Ls 4 685 110 (36% no Latvijas saldumu tirgus un 79% - saldumu eksporta).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants