Vērtējums:
Publicēts: 28.07.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 1.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 2.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 3.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 4.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 5.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 6.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 7.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 8.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 9.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 10.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 11.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 12.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 13.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 14.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 15.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 16.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 17.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 18.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 19.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 20.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 21.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 22.
  • Konspekts 'Portfolio - ideju mape ar SR 3. vecuma posmam', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Satura vienība Pirmsskolas izglītības posmi Plānotais bērnam sasniedzamais rezultāts Atvasinātie sasniedzamie rezultāti (piemēri)

Saziņa kontekstā

1.posms

Saprot, ka ar vārdiem precīzāk var paust savas domas, vajadzības.
Atbild uz jautājumu ar darbību vai vārdiem.  Reaģē uz vienkāršiem jautājumiem, izmantojot īsus vārdus, mājienus ar galvu vai darbības (piem., uz jautājumu "Vai tu gribi ābolu?" bērns var atbildēt "Jā" vai mājot ar galvu).
 Ar darbību izpilda skolotāja teiktās norādes.
 Apklust un pievēršas runātājam / jautātājam.
 Atbild uz jautājumu ar dažiem (1–3) vārdiem.
Vārdiski vai ar darbību vēršas pie citiem, lai izteiktu savu vajadzību.
Vārdos vai neverbāli pauž emocijas.  Vēršas pie citiem, izmantojot vārdus vai darbības, lai izteiktu savas vajadzības.
 Lūdz palīdzību, lai realizētu savu ieceri.
 Atbild uz jautājumu par savu vajadzību.

Atlants