Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Konkurence - ekonomikas virzošais spēks', 1.
  • Eseja 'Konkurence - ekonomikas virzošais spēks', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Es piekrītu šim apgalvojumam, jo konkurence ir sāncensība, kas nodrošina tirgus ekonomikas attīstību un efektīvāku sabiedrības resursu izmantošanu. Kā arī konkurence ir virzošais spēks, jo ražotāji vēlās, lai pircēji pirktu viņu preci. Bet pircēji ir ekonomikas pamats un konkurenci veido ražotāji. Piemēram, ja salīdzina LMT un TELE 2 abas firmas konkurē jau sen, bet tagad ir parādījies trešais operators līdz ar to arī parādās vēl viens sāncensis un operatori samazina tarifus, piedāvā vairāk akciju un piedāvājumu…

Autora komentārsAtvērt
Atlants