Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Radošums pedagoģijā', 1.
  • Prezentācija 'Radošums pedagoģijā', 2.
  • Prezentācija 'Radošums pedagoģijā', 3.
  • Prezentācija 'Radošums pedagoģijā', 4.
  • Prezentācija 'Radošums pedagoģijā', 5.
  • Prezentācija 'Radošums pedagoģijā', 6.
  • Prezentācija 'Radošums pedagoģijā', 7.
  • Prezentācija 'Radošums pedagoģijā', 8.
  • Prezentācija 'Radošums pedagoģijā', 9.
  • Prezentācija 'Radošums pedagoģijā', 10.
  • Prezentācija 'Radošums pedagoģijā', 11.
  • Prezentācija 'Radošums pedagoģijā', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Mājturība un tehnoloģijas
Izstrādājumu veidošana
(adīšana, šūšana, izšūšana, batika utt.)
Metāla un koka apstrāde
Ēdienu pagatavošana; jaunas receptes
Piedāvāt bērniem instrumentus un materiālus, definēt problēmu un ļaut pašiem eksperimentēt
Jaunu apģērbu izveide/ dizains

Secinājumi
Radošums ir spēja veidot kopsakarības starp idejām, kas sākotnēji apkārtējiem var šķist ne visai savienojamas.
Līdzības palīdz mūsu tēlainajai domāšanai.
Viena no radoša domātāja īpašībām - spēja atbrīvoties no aizspriedumiem.
Radošas metodes sekmē skolēna kritiskā domāšana, pārliecība par sevi utt.
Skolotājs nedrīkst ierobežot skolēnu radošās izpausmes.
Pasniedzēja radoša pieeja studiju procesā būtiski ietekmē studentu motivāciju.
Radošas personības ir sabiedrības bagātība, un tās ir iespējams vairot, atraisot un attīstot savu personīgo radošumu.

Atlants