Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 22.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 23.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 24.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 25.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 26.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 27.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 28.
  • Referāts 'Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu pozicionēšana savā mērķtirgū', 29.
Darba fragmentsAizvērt

Pirms uzsāk kursa darbā apskatīt un analizēt kādu konkrēto darba autora izvēlēto uzņēmuma ir jāveic rūpīga teorētiskās literatūras pamatu pētīšana un izzināšana. Tikai pēc teorētiskās literatūras pētīšanas, un citu autoru viedokļu izskaidrošanas var īstenot savu pētījumu un veidot savu redzējumu par kāda uzņēmuma darbību.
Uzņēmuma sniegto pakalpojumu izvietošanu savā noteiktajā jeb plānotajā mērķa tirgū ietekmē vairāki faktori, un pirmkārt, tās ir iekšējās un ārējās vides faktori. Līdz ar to ir nepieciešamas apskatīt teorētisko bāzi šajā jautājumā.
Lai jebkurš uzņēmums spētu sākt darbību tam ir jāizveido, jāizprot un jākontrolē sava iekšēja vide. ’’Iekšējā vide ir tikpat nozīmīga cik ārējā, jo kultūra, iekšējie likumi un noteikumi, hierarhija un tradīcijas neizbēgami veido uzņēmuma publisko tēlu.” [4, 28]. Uzņēmuma iekšējā vidē notiek uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšana. Iekšējo vidi veido uzņēmuma darbinieki, kuri ir sadalīti dažādās apakšnodaļās un katra nodaļa veic savu darbību, bet šīs darbības un lēmumi ir jāsaskaņo ar citām firmas nodaļām. Šos spēkus izvēlās pati firma un tos arī pati vada.
Iekšējā vide ir tie galvenie organizācijas darbības nosacījumi un faktori, kas izveidojas tās menedžmenta darbības gala iznākumā.
Organizācijas iekšējās vides faktori ir:
mērķi, stratēģija, uzdevumi;
darbinieki, viņu zināšanas, iemaņas prasmes, uztvere;
struktūra (darba dalīšana, funkciju sadale un izpilde;
organizācijas struktūrvērtība, vadības stils;
tehnoloģija (iekārtas, informācijas sistēma).
Šīs sastāvdaļas nav izolētas cita no citas, bet gan savstarpēji saistītas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants