Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Digitālie mūzikas servisi Latvijā un pasaulē', 1.
  • Eseja 'Digitālie mūzikas servisi Latvijā un pasaulē', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Kā pēdējo, bet ne mazsvarīgāko, vēlos pieminēt “Soundcloud”. Manuprāt, šī ir vislabākā digitālā platforma, kur jaunam mūziķim dalīties ar saviem darbiem. Mūziķim nav nepieciešams izplatītājs, lai publicētu mūziku lielai auditorijai. Manuprāt, “Soundcloud” ir lieliska platforma, kur tikt “atrastam”. Šajā vietnē cilvēki var dalīties, klausīties, komentēt un sadarboties. Daudzi mazie, jaunpienākušie mūziķi Latvijā pirms iegulda naudu, lai varētu atskaņot sevi iekš “Spotify” izmēģina savas dziesmas tieši šajā vietnē un jau tur “uzaudzē” savu auditoriju.
Bez digitāliem mūzikas servisiem mūsdienās nebūtu iespēja klausīties mūziku tā, kā tas ir iespējams šobrīd. Lai arī ir mūziķi kuri neatzīst mūzikas straumēšanu tādu, kāda tā ir tagad, atpakaļceļa vairs nav. Manuprāt, šīs iespējas kļūs tikai arvien plašākas un plašākas, īpaši Latvijā. Pirms šiem servisiem latviešu mūziķim tikt sadzirdētam starptautiski bija īpaši grūti - noveicās vien tad, ja tiki uzstāties “Eirovīzijā”. Digitalizēšana tagad nozīmē gan izdevīgāku, gan arī ienesīgāku dzīvi mūziķiem. Un tas nozīmē, ka māksliniekiem ir iespēja veidot jaunu mūziku un to vēlas ikviens klausītājs. Digitālie servisi ir mūzikas industrijas tagadējā realitāte kā arī tās nākotne.

Autora komentārsAtvērt
Atlants