Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 1.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 2.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 3.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 4.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 5.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 6.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 7.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 8.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 9.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 10.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 11.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 12.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 13.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 14.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 15.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 16.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 17.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 18.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 19.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 20.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 21.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 22.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 23.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 24.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 25.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 26.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 27.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 28.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 29.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 30.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 31.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 32.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 33.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 34.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 35.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 36.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 37.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 38.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 39.
  • Prezentācija 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 40.
Darba fragmentsAizvērt

Budžets
19,8 miljardi (2011)
naudu nežēlo
miljoni
miljardi
8,961,000,000 (2001)
Match3 Turbo (1998)
750 miljinvestēja
300 miljmarketings
TOP 100 (32)

Reklāmas ziņojuma efektivitāte
Dažādi veidi
tradicionāli, netradicionāli
Neizceļ to, ka ir labākie
attīstās, neapstājas pie paveiktā
Vairākas mērķauditorijas
Strādā –(1milj. vīriešu lieto = katru dienu)

Secinājumi
Netaupa naudu mārketingam
inovācija
izglītošana
Zīmols kopš 19.gs.
izaugsme
Zināmu cilvēku iesaistīšana
Veiksmīgi sevi pozicionē
Nav konkurentu

Autora komentārsAtvērt
Atlants