Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Viesnīcu tirgus Zviedrijā', 1.
  • Referāts 'Viesnīcu tirgus Zviedrijā', 2.
  • Referāts 'Viesnīcu tirgus Zviedrijā', 3.
  • Referāts 'Viesnīcu tirgus Zviedrijā', 4.
  • Referāts 'Viesnīcu tirgus Zviedrijā', 5.
  • Referāts 'Viesnīcu tirgus Zviedrijā', 6.
  • Referāts 'Viesnīcu tirgus Zviedrijā', 7.
  • Referāts 'Viesnīcu tirgus Zviedrijā', 8.
  • Referāts 'Viesnīcu tirgus Zviedrijā', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Statistika    3
  Viesnīcu ķēdes    4
  „Zvaigžņu” prasības Zviedrijas viesnīcām    4
  Viesnīcu rezervācija    5
  1 zvaigžņu viesnīcas    5
  2 zvaigžņu viesnīcas    5
  3 zvaigžņu viesnīcas    6
  4 zvaigžņu viesnīcas    7
  5 zvaigžņu viesnīcas    7
  Divu viesnīcu salīdzinājums    8
  Nobeigums    9
  Izmantotā literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

Zviedrijā sākotnēji ir divu veidu viesnīcas. Viesnīca – šajā kategorijā ietver viesnīcas kuras pārdot ne tikai brokastis, bet arī pusdienas un vakariņas. Tiek vērtētas no 1 līdz 5 zvaigznēm. Garni Viesnīca – šajā grupā ietilpst viesnīcas kuras piedāvā tikai brokastis. Maksimālais zvaigžņu skaits – 4.
Kopā ir aptuveni 130 zviedru viesnīcu vērtēšanu kritēriji, kas attiecas gan uz sabiedriskām vietām, gan pašiem viesnīcu numuriņiem. Principā zemākais standarts nosaka klasifikāciju. Kritēriji atspoguļo Zviedrijas viesnīcu tirgus attīstību un klientu prasībām. Kritēriji katru gadu tiek pārskatīti. Zemāk kritēriju piemēri dažādu zvaigžņu klasifikācijām.
1 zvaigžņu viesnīcai – nepieciešama viena koplietošanas duša un tualete uz katriem 10 numuriem, istabā izlietne ar aukstu un karstu ūdeni, centrālā apkure, jāvar sniegt brokastis, 24h pieņemšana. Apkopes standartam jāatbilst zvaigžņu skaitam.
2 zvaigžņu viesnīcai – Vismaz 40% viesnīcu numuriņos jābūt tualetēm un dušām vai vannām. Jābūt pieejamiem atspirdzinājumiem. Apkopes standartam jāatbilst zvaigžņu skaitam.
3 zvaigžņu viesnīcai – Numuriņos jābūt tualetei un dušai, telefonam un TV, pieeja viesu datoram, viesnīcā personāls dienas laikā, lifts, nesmēķētāju istabas. Apkopes standartam jāatbilst zvaigžņu skaitam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants