Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Dators', 1.
  • Referāts 'Dators', 2.
  • Referāts 'Dators', 3.
  • Referāts 'Dators', 4.
  • Referāts 'Dators', 5.
  • Referāts 'Dators', 6.
  • Referāts 'Dators', 7.
  • Referāts 'Dators', 8.
  • Referāts 'Dators', 9.
  • Referāts 'Dators', 10.
  • Referāts 'Dators', 11.
  • Referāts 'Dators', 12.
  • Referāts 'Dators', 13.
  • Referāts 'Dators', 14.
  • Referāts 'Dators', 15.
  • Referāts 'Dators', 16.
  • Referāts 'Dators', 17.
  • Referāts 'Dators', 18.
  • Referāts 'Dators', 19.
  • Referāts 'Dators', 20.
  • Referāts 'Dators', 21.
  • Referāts 'Dators', 22.
  • Referāts 'Dators', 23.
  • Referāts 'Dators', 24.
  • Referāts 'Dators', 25.
  • Referāts 'Dators', 26.
  • Referāts 'Dators', 27.
  • Referāts 'Dators', 28.
  • Referāts 'Dators', 29.
  • Referāts 'Dators', 30.
  • Referāts 'Dators', 31.
  • Referāts 'Dators', 32.
  • Referāts 'Dators', 33.
  • Referāts 'Dators', 34.
  • Referāts 'Dators', 35.
  • Referāts 'Dators', 36.
  • Referāts 'Dators', 37.
  • Referāts 'Dators', 38.
  • Referāts 'Dators', 39.
  • Referāts 'Dators', 40.
  • Referāts 'Dators', 41.
  • Referāts 'Dators', 42.
  • Referāts 'Dators', 43.
  • Referāts 'Dators', 44.
  • Referāts 'Dators', 45.
  • Referāts 'Dators', 46.
  • Referāts 'Dators', 47.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1)  Ievads    3
2)  Dator vēsture    4
a)  Agrīnais periods    4
b)  17. gadsimts    4
c)  19. gadsimts    5
d)  20. gadsimts    6
e)  Otrais Pasaules Karš    7
f)  Periods pēc Otrā Pasaules kara    7
g)  50. gadi    8
h)  60. gadi    9
i)  70. gadi    10
j)  80. gadi    11
k)  90. gadi    12
l)  Jaunākā informācija    13
3)  Datoru ārējās iekārtas un to funkcijas    14
a)  Ievad ierīces    14
b)  Datoru iekārtu saslēgšana    16
4)  Datoru galvenās sastāvdaļas un to funkcijas    16
a)  Procesors    17
b)  Atmiņa    18
c)  Palīg atmiņa    18
5)  Ergonomika    20
6)  Nobeigums    23
7)  Izmantotā literatūra    24
Darba fragmentsAizvērt

Vēlos pēc iespējas plašāk izpētīt un izanalizēt šo cilvēces sasniegumu, kurš pēdējās simtgades garumā “gājis” cauri vislielākajiem pārbaudījumiem un jauninājumiem un uzlabojumiem.
Kāpēc tas tā ir noticis, ka šis cilvēka veidojums tik pēkšņi un strauji sācis pilnveidoties. Varbūt cilvēki sāka apzināties savu saprātu un tās spējas, kas viņiem piemīt. Sākot ar visvienkāršāko skaitļošanās sistēmu un primitīvām kodēšanas un atkodēšanas ierīcēm līdz pat mobilajiem (pārnēsājamiem), internetam, krāsu monitoriem, krāsu lāzerprinteriem , saliekamajām tastatūrām datormūziku un miksēšanas iespējām. Ikdienas biroja dzīve bez datora vienkārši nav iedomājama, skolēnu referāti, banku uzskaites sistēmas utt., lūk cik lielu “lomu “ dators ir ieņēmis mūsu dzīvē. Taču cik tālu tas turpināsies, vai tas ir labi, vai slikti? Kādas problēmas un galvassāpes nāk līdzi šim tehnikas un zinātnes laikmeta sasniegumam? …

Autora komentārsAtvērt
Atlants