Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Produkts (prece) un tā vadīšana', 1.
  • Konspekts 'Produkts (prece) un tā vadīšana', 2.
  • Konspekts 'Produkts (prece) un tā vadīšana', 3.
  • Konspekts 'Produkts (prece) un tā vadīšana', 4.
  • Konspekts 'Produkts (prece) un tā vadīšana', 5.
  • Konspekts 'Produkts (prece) un tā vadīšana', 6.
  • Konspekts 'Produkts (prece) un tā vadīšana', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Kas tad ir produkts, kāda nozīme ir mārketinga pasākumiem produkta virzībai tirgū un ko nozīmē: marka jeb zīmols? Šādi un citi jēdzieni tiks aplūkoti darba gaitā. Kas attiecas uz produktu, tad tas ir jebkas, kas var tikt piedāvāts tirgum, lai apmierinātu vēlmi un vajadzību. Produkti ir fiziskas preces, pakalpojumi, pieredzes, pasākumi, personas, vietas, nekustamie īpašumi, organizācijas, informācija, un idejas. Jāteic, ka produkts ir gan materiālie objekti, gan pakalpojumi, idejas, uzņēmumi utt. Klients parasti vērtē piedāvājumu pēc trīs pamatsastāvdaļām: produkta īpašībām un kvalitātes, pakalpojumu miksa un kvalitātes, kā arī cenas atbilstības.1 Līdz ar to no mārketinga viedokļa tas nav nemaz tik viegli-atbildēt uz jautājumu: kas ir produkts. Tāpēc jāmin, ka arī katra produktu grupa pēc klasifikācijas prasa īpašu mārketinga stratēģiju. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants