Vērtējums:
Publicēts: 29.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāma', 1.
  • Referāts 'Reklāma', 2.
  • Referāts 'Reklāma', 3.
  • Referāts 'Reklāma', 4.
  • Referāts 'Reklāma', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē ir pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu; veicinātu preces vai pakalpojumu popularitāti un nostiprinātu uzticību tiem; nodrošināt, lai preci pieņemtu vairumtirgotāji, mazumtirgotāji un patērētāji; stimulētu pieprasījumu pēc konkrētas markas preces; cīnīties pret konkurentu precēm; cīnīties tikai pret vienas sezonas pieprasījumu; saīsināt laiku, kāds nepieciešams, lai ieviestu tirgū jaunu preci vai pakalpojumu; popularizētu pilnīgi jaunu ideju vai metodi; nodrošinātu apgrozījuma palielināšanos; stimulētu pieprasījumu, censties novērst nepieciešamību paļauties uz nejaušiem pasūtījumiem; nostiprinātu pārdevēja ticību saviem spēkiem; piedāvātu preci jaunā iesaiņojumā vai pilnīgi jaunu preci; paziņot par atvieglojumiem un atlaidēm; izskaidrotu jaunās preces priekšrocības; mudinātu pircējus apmeklēt veikalu; nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produktu cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas u.tml.…

Atlants