Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību konsultanti krīzes situācijās', 1.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību konsultanti krīzes situācijās', 2.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību konsultanti krīzes situācijās', 3.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību konsultanti krīzes situācijās', 4.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību konsultanti krīzes situācijās', 5.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību konsultanti krīzes situācijās', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir sabiedriskās attiecības (PR - Public Relations)? Zināmā mērā tā ir informācijas plūsma no uzņēmuma uz sabiedrību. Tā ir tikpat svarīga arī pretējā virzienā - no sabiedrības uz uzņēmumu.
Sabiedriskās attiecības ir mērķtiecīgi plānots un vadīts pasākumu kopums, kas veido un uztur Jūsu uzņēmuma tēlu sabiedrībā, kā arī informē sabiedrību par Jūsu uzņēmuma darbību, mērķiem un filozofiju, tādā veidā vairojot klientu un patērētāju uzticību uzņēmumam un tā produktam.
Sabiedriskām attiecībām ir vairākas funkcijas jeb darbības lauki. Šīs aktivitāšu sfēras ir saistītas ar popularitātes celšanu, sabiedrības informēšanu, noieta veicināšanu, kontaktu veidošanu, uzņēmumam stabilas vietas radīšanu sabiedrībā, kā arī aktīvs darbs krīzes situācijās, cenšoties atjaunot uzņēmuma labo slavu vai nenodarīt tai ievērojamus kaitējumus.
Lai to visu varētu realizēt, sabiedriskajām attiecībām, tāpat ka reklāmai un veicināšanas pasākumiem, ir jābūt plānotām.
Tā kā uzņēmums pats nevar visu kontrolēt, par ļoti būtisku pasākumu izvēršas attiecību veidošana ar presi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants