.
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Eseja 'Skolotāja sociāli emocionālās kompetences nozīme profesionālajā darbā', 1.
  • Eseja 'Skolotāja sociāli emocionālās kompetences nozīme profesionālajā darbā', 2.
  • Eseja 'Skolotāja sociāli emocionālās kompetences nozīme profesionālajā darbā', 3.
  • Eseja 'Skolotāja sociāli emocionālās kompetences nozīme profesionālajā darbā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

“Sociāli emocionālā mācīšanās (SEM) ir vispārīgs termins, ko 1994. gadā izveidoja Fetzer Institute, Amerikas fonds, kas atbalsta virkni iniciatīvu, kuru mērķis ir sekmēt jauniešu sociālo un emocionālo labklājību, novērst uzvedības problēmas un riskantu uzvedību izglītības vidē. “(SEM) Sociāli emocionālās prasmes un vērtības ir būtisks aspekts katra cilvēka dzīvē, kas ietekmē mūsu attiecības ar citiem un ar sevi pašu.
Sociāli emocionālā mācīšanās ir process, kurā bērni un pieaugušie apgūst zināšanas, attieksmes un prasmes, kas nepieciešamas, lai saprastu un pārvaldītu emocijas, spētu veidot un uzturēt pozitīvas attiecības, risinātu problēmas, izvirzītu un sasniegtu mērķus, pieņemtu atbildīgus lēmumus, efektīvi mācītos un dotu ieguldījumu savās ģimenēs un sabiedrībā kopumā (Nacionālā enciklopēdija). …

Atlants