Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'AS "Remus" mārketina komunikāciju analīze', 1.
  • Referāts 'AS "Remus" mārketina komunikāciju analīze', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Mans analīzes objekts ir viena no Latvijā vadošajām energobūvniecības firmām AS “ Remus” , kas darbojas enerģētikas, būnviecības, kā arī inženiertīklu un transporta jomās. Uzņēmumā strādā apmēram 600 darbinieku un “Remus” pagājušā gada apgrozījums pārsniedza 14 miljonus latu. Darbinieku skaits kā arī uzņēmuma apgrozījums katru gadu strauji pieaug. Uzņēmums ir Latvijas energobūvniecības asociācijas, Latvijas elektroenerģētiķu biedrības, Latvijas būvnieku asociācijas, Latvijas siltumuzņēmumu asociācijas, asociācijas “Latvijas auto” un Latvijas tautas sporta asociācijas biedrs.
Uzņēmums galvenie klienti ir juridiskās personas – lielie energuzņēmumi (Latvenergo, Latvijas gāze) un nozīmīgākie pasūtījumi tiek gūti izcīnot uzvaras konkursos (īpaši valsts pasūtījumu gadījumos).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants