Vērtējums:
Publicēts: 29.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 1.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 2.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 3.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 4.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 5.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 6.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 7.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 8.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 9.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 10.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 11.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 12.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 13.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 14.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 15.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 16.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 17.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 18.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 19.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 20.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 21.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 22.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 23.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 24.
  • Referāts 'Pretinflācijas politika', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Inflācijas būtība un kvantitatīvais novērtējums    4
1.2.  Inflācijas izpausmes formas    5
1.3.  Pieprasījuma inflācija    6
1.4.  Izmaksu inflācija    7
1.5.  Pretinflācijas politika    7
1.6.  Latvijas Bankas 2004. gada pārskats    8
1.7.  Kā var aptūter inflāciju    9
2.  Empīriskā daļa    10
2.1.  Nobeigums    19
2.2.  Literat.uras saraksts    20
2.3.  Anotacija    21
2.4.  Pielīkums    22
Darba fragmentsAizvērt

Šo tēmu es izvēlejos, tāpēc, ka ta ir ļoti aktuāla Latvija, kura mēs dzīvojam. Inflācija Latvija ir ļoti liela un ta pieaug straujos tempos. Ta kā es dzīvoju šajā valsti mani arī skar šī problema. Mans galvenais mērķis sasniegt kopējo priekštātu no pusaudžiem par inflāciju Latvija un to ieteikumus, ka var to apturēt, jo mūsdienas ir aktuāla. Zīnatniski petnēciska darba uzdevumi ir 1)aptaujat jauniešus par inflāciju un to apkarās politiku; 2)salīdzināt jauniešus aprakstu par inflāciju un to apturŗšanu ar ekonomistu viedokli; 3)atrast informāciju par inflāciju un to cēloniem un sēkam. Lai iegūtu informāciju es izmantoju salīdzīnošo, aprakstošo metodi un anketešanu. Lai iegūtu nepieciešāmu informāciju, iegutos materialos es salīdzīnaju un veicu savus secinajumus.
Hipotēze:aptaujātajiem ir pilnīgs priekštāts par inflāciju un tās apkarošanas politiku.
Ar inflāciju ekonomikas teorijā saprot vispārēju cenu līmeņa celšanos vai arī naudas vērtības krišanos ilgstošā laika periodā.
Inflācija kļūst par diezgan tipisku parādību pēc Pirmā pasaules kara,visās valstīs palkāpeniski atceļot Zelta standartu. Cenu pieaugums un naudas vērtības samazināšanās bija vērojama arī pastāvot Zelta standartam, tomēr tad naudas vērtības stabilizācija kopumā bija nodrošināta un minētās parādības izsauca citi iemesli. Jāņem vērā, ka jebkurš cenu pieaugums nav jāuzskata par inflāciju, kamēr nav izanalizēti tā cēloņi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants