Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Personīgas somiņas higiēnas/kosmētikas piederumiem', 1.
  • Biznesa plāns 'Personīgas somiņas higiēnas/kosmētikas piederumiem', 2.
  • Biznesa plāns 'Personīgas somiņas higiēnas/kosmētikas piederumiem', 3.
  • Biznesa plāns 'Personīgas somiņas higiēnas/kosmētikas piederumiem', 4.
  • Biznesa plāns 'Personīgas somiņas higiēnas/kosmētikas piederumiem', 5.
  • Biznesa plāns 'Personīgas somiņas higiēnas/kosmētikas piederumiem', 6.
  • Biznesa plāns 'Personīgas somiņas higiēnas/kosmētikas piederumiem', 7.
  • Biznesa plāns 'Personīgas somiņas higiēnas/kosmētikas piederumiem', 8.
  • Biznesa plāns 'Personīgas somiņas higiēnas/kosmētikas piederumiem', 9.
  • Biznesa plāns 'Personīgas somiņas higiēnas/kosmētikas piederumiem', 10.
  • Biznesa plāns 'Personīgas somiņas higiēnas/kosmētikas piederumiem', 11.
  • Biznesa plāns 'Personīgas somiņas higiēnas/kosmētikas piederumiem', 12.
  • Biznesa plāns 'Personīgas somiņas higiēnas/kosmētikas piederumiem', 13.
  • Biznesa plāns 'Personīgas somiņas higiēnas/kosmētikas piederumiem', 14.
  • Biznesa plāns 'Personīgas somiņas higiēnas/kosmētikas piederumiem', 15.
  • Biznesa plāns 'Personīgas somiņas higiēnas/kosmētikas piederumiem', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Svarīgākas atziņas:
1. Ekonomiska izaugsmes temps joprojām ir lēns, bet optimisms ir samērā spēcīgs, un arī eksporta nozares ir bijuši labi rezultāti. Ekonomiskā aktivitāte turpina augt.
2. Dizaina un ražošanas nozarē ir visas izredzes iegūt daudz jaunu pasūtījumu.
3. Jaunu darba vietu radīšana notiek pārāk lēni, ka arī speciālistu trūkums tirgū ir izteikts.
4. Ražošanā un dizaina nozare notiek lielas pārmaiņas, uzņēmumiem ir nemitīgi jāmainās, jābūt inovatīviem un netradicionāliem.
5. Ienākt tirgū ar jaunu biznesa ideju ir samērā viegli, bet konkurence ir ļoti augsta, ka arī starp uzņēmumiem pastāv neoficiālas vienošanas.

Priekšlikumi:
1. Rūpīgi ir jāveic tirgus pētījumus, lai izvairītos no kļūdainiem lēmumiem un finansiālam neveiksmēm.
2. Latvijas dizaina tirgus monitorings un attīstība. Pieredzes apmaiņa.
3. Inovācijas un investīcijas. Lietderīgi un pārdomāti ir jāizmanto investīcijas.
4. Eksporta tirgus monitorings. Jāmeklē tirgus ārpus Latvijas.
5. Uzņēmuma kultūras attīstība, pozitīva tēla veidošana un uzturēšana, darbs ar personālu. Uzņēmums, ka brends.
6. Jātic saviem spēkiem un jāmeklē līdzīgi domājošos cilvēkus, darbiniekus un sadarbības partnerus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants