Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 1.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 2.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 3.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 4.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 5.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 6.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 7.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 8.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 9.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 10.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 11.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 12.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 13.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 14.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 15.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 16.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 17.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 18.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 19.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 20.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 21.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 22.
  • Prezentācija 'Projekts projektu vadībā', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Esošās problēmas raksturojums

BĒRNU UN JAUNIEŠU PĀRMĒRĪGA
VIEDIERĪ ČU L IETOŠANA,
NEAPZINOT IES TO PAT IESĀS
SEKAS.
Mūsdienās bērni un jaunieši pārlieki ilgu laiku pavada pie telefoniem un planšetdatoriem un maz, vai gandrīz nemaz, savu brīvo laiku velta
aktivitātēm brīvā dabā. Mūsdienās viedierīces ir izveidotas tik interesantas, ka bērni un jaunieši pazaudē interesi par jeb ko citu un koncentrējas tikai uz virtuālo pasauli, pazaudējot realitātes sajūtu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants