Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Preču virzīšanas metožu būtība', 1.
  • Konspekts 'Preču virzīšanas metožu būtība', 2.
  • Konspekts 'Preču virzīšanas metožu būtība', 3.
  • Konspekts 'Preču virzīšanas metožu būtība', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Kad informācija ir iekodēta, notiek informācijas nodošana. Būtiska nozīmē ir informācijas sniegšanas izpausmes līdzekļiem un kanālam. Izplatītākie izpausmes līdzekļi ir vārdi un darbība. Nosūtīšanas kanāls ir ceļš, pa kuru informācija tiek nodota saņēmējam. Populārākie kanāli ir runa, rakstveida ziņojumi, elektroniskie sakaru kanāli un citi.
Nākošais komunikācijas posms ir informācijas uztveršana un dekodēšana, kas ir daudz sarežģītāk, kā vienkārši dzirdēt. Dzirdēšana ietver tikai skaņu signālus, turpretī klausīšanās – cilvēku uztveri un informācijas interpretēšanu. Lai klausīšanās būtu kas vairāk, kā tikai dzirdēšana, ir nepieciešama spēja uztvert kādu ideju vai jēdzienu no cita cilvēka viedokļa, mēģinot saprast ne tikai viņa vārdus, bet arī domas.
Komunikācijas process ir ļoti jūtīgs pret izkropļojumiem, jo tas sastāv no elementiem, kas ir savstarpēji cieši saistīti. Lai traucētu vai kavētu komunikāciju, pietiek, ja traucējoši iedarbojas uz kaut vai vienu tās posmu, jo, kā virknes procesam, tās noturība ir atkarīga no katra atsevišķa posma.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants