Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā', 1.
  • Referāts 'Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā', 2.
  • Referāts 'Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā', 3.
  • Referāts 'Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā', 4.
  • Referāts 'Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā', 5.
  • Referāts 'Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā', 6.
  • Referāts 'Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā', 7.
  • Referāts 'Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā', 8.
  • Referāts 'Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā', 9.
  • Referāts 'Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā', 10.
  • Referāts 'Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā', 11.
  • Referāts 'Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā', 12.
  • Referāts 'Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā', 13.
  • Referāts 'Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Starptautiskās aģentūras būtība un nozīme    4
1.1.  starptautiskās reklāmas aģentūras jēdziens    4
1.2.  starptautiskās reklāmas aģentūras funkcijas    7
1.3.  starptautisko reklāmas aģentūru veidi    9
2.  Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā    12
3.  Nākotnes prognozes    13
  Secinājumi    14
  Izmantoto avotu saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās eksistē un attīstās daudz uzņēmumu, organizāciju, un to attīstību veidošanā lielākā daļa ir reklāmas aģentūru panākumi, kas ir neatkarīgās organizācijas, kas nodarbojas ar reklāmas pētīšanu, tirgus analīzi, sadarbojas ar masu mediji aģentūrām, dara visu, lai sava klienta jeb reklāmdevēja produkta, markas, stila, tēla nozīme attīstīsies un kļūst konkurētspējīgas valsts un kā arī pasaules tirgū. Līdz ar to reklāmas aģentūru darbība mūsdienu tirgū ir viena no aktuālākām tēmām reklāmas jautājumos.
Latvijā darbojas gan vietējās aģentūras, gan arī starptautisko reklāmas aģentūru tīklu filiāles.
Patstāvīga darba mērķis ir aplūkot un izanalizēt reklāmas aģentūru būtību un to darbību Latvijā.
Lai sasniegtu mērķi tiek izvirzīti sekojošie uzdevumi:
1.apskatīt teorētisku aspektus, kas ir saistīti ar reklāmas aģentūras būtību (tās funkcijas, veidi utt.)
2.izanalizēt noteiktus datus, kuri ir saistīt tieši ar starptautisko reklāmas aģentūru darbību.
3.apskatīt un izanalizēt prognozējamo reklāmas aģentūru attīstību Latvijā.
Lai skaidri izkāstu visu apkopoto informāciju, patstāvīgais darbs jeb referāts tiek sadal’ts trīs nodaļās, un apakšnodaļās. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants