Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Globalizācija. Starptautiskā mārketinga vide, konkurence. Sociālā atbildība', 1.
  • Konspekts 'Globalizācija. Starptautiskā mārketinga vide, konkurence. Sociālā atbildība', 2.
  • Konspekts 'Globalizācija. Starptautiskā mārketinga vide, konkurence. Sociālā atbildība', 3.
  • Konspekts 'Globalizācija. Starptautiskā mārketinga vide, konkurence. Sociālā atbildība', 4.
  • Konspekts 'Globalizācija. Starptautiskā mārketinga vide, konkurence. Sociālā atbildība', 5.
  • Konspekts 'Globalizācija. Starptautiskā mārketinga vide, konkurence. Sociālā atbildība', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Piemēram, Starptautiskā Tirdzniecības Organizācija ir noteikusi vispasaules praksi, kā jāveic tirdzniecības darījumi pasaulē. Tāpat pastāv daudzas organizācijas, kas regulē starptautisko tirdzniecību . Strīds par pasaules tirdzniecības dimensiju turpinās, jo daudzi kritiķi uzsver to, ka ekonomiski attīstītās valstis izmanto attīstības valstis. Kriticisms centrējas mazāk attīstīto valstu spēju apstrādāt nepieciešamo kapitālu, kurš nepieciešams, lai veidotu ražošanu un produktu eksportu. Izņemot zemas pievienotās vērtības produktus, piemēram, dažādus izejmateriālus, piemēram, kafiju, metāla rūdas. Tādējādi pievienotā vērtība un peļņa pāriet uz ekonomiski attīstītajām valstīm. Daudzas starptautiskās organizācijas ir izvietojušas savus ražošanas centrus mazāk attīstītajās valstīs, lai samazinātu savas izmaksas dēļ lētā darbaspēka, īpaši raksturīgs Āzijas valstīm .
Jebkuram uzņēmumam, kurš darbojas starptautiskajā vidē ir nepieciešamas labas komunikācijas spējas, lai spētu īstenot savas ieceres. Mārketinga komunikāciju vide parāda ietekmējošos labvēlīgos un nelabvēlīgos faktorus, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot, lai īstenotu marketinga komunikāciju mērķus. Iekšējā vidē pastāv finanšu struktūrvienības, pētniecības un ražošanas struktūrvienības, mārketinga un institucionālās vienības. Bet ārējās vides faktorus pārstāv piegādātāji, reklāmas aģentūras, pircēji, konkurenti, saskares auditorija un likumdošanas institūcijas. Demogrāfiskās vides raksturojums arī ir svarīgs, jo tas parāda to kas ietekmē patērētāju vajadzību lielumu un struktūru tirgus ietilpību. Demogrāfiskie rādītāji izsaka iedzīvotāju vecuma struktūras, dzimumu sadalījumus, teritoriālo un ģimeņu skaita sadalījumu. Šis gan netieši ietekmē komunikāciju mārketingā, jo dod kopējo raksturojumu par tirgu. Dabas vide sevī ietver izmantotos komercdarbības resursus, gan arī ekoloģiju, kuru ietekmē komercdarbība. Šeit mārketinga speciālistiem jānovērtē izejvielu deficīta līmenis, enerģijas sadārdzināšanās, apkārtējās vides piesārņošanas draudi, dabas resursu izmantošanas valsts regulējums .

Autora komentārsAtvērt
Atlants