Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Darba nozīme bērna attīstībā', 1.
  • Referāts 'Darba nozīme bērna attīstībā', 2.
  • Referāts 'Darba nozīme bērna attīstībā', 3.
  • Referāts 'Darba nozīme bērna attīstībā', 4.
  • Referāts 'Darba nozīme bērna attīstībā', 5.
  • Referāts 'Darba nozīme bērna attīstībā', 6.
  • Referāts 'Darba nozīme bērna attīstībā', 7.
  • Referāts 'Darba nozīme bērna attīstībā', 8.
  • Referāts 'Darba nozīme bērna attīstībā', 9.
  • Referāts 'Darba nozīme bērna attīstībā', 10.
  • Referāts 'Darba nozīme bērna attīstībā', 11.
  • Referāts 'Darba nozīme bērna attīstībā', 12.
  • Referāts 'Darba nozīme bērna attīstībā', 13.
  • Referāts 'Darba nozīme bērna attīstībā', 14.
  • Referāts 'Darba nozīme bērna attīstībā', 15.
  • Referāts 'Darba nozīme bērna attīstībā', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Džons Djuijs (1859-1952)    4
  Mans viedoklis    5
  Georgs Keršenšteiners (1854-1932)    6
  Mans viedoklis    8
  Johanna Heinrihs Pestalocijs (1746-1827)    9
  Mans viedoklis    11
  Džons Loks (1632-1704)    12
  Mans viedoklis    13
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
Pēc šī darba veidošanas nonācu pie secinājuma, cik cilvēku tik viedokļu. Tā ir bijis vienmēr kad tiek runāts par kādu noteiktu problēmu kuru vēlas kāds uzlabot un katram ir sava versija šīs problēmas risināšanā.
Katrs pedagoģijas pamatlicējs ir izteicis savas domās un virzījies sava mērķa sasniegšanas virzienā. Katra uzskats par darba nozīmi bērna attīstībā nedaudz atškiras, bet iepazīstoties ar viņu uzskatiem vairāk, nonācu pie secinājuma, ka tie ir arī ļoti līdzīgi. Visi četri pedagoģijas pamatlicēji Dž.Loks, J.H.Pestalocijs, G.Keršenšteiners un Dž.Djuijs ir atbalstījuši darba iesaisti bērna attīstībā un izglītība. Visi vēlējusies pastirpinātu izglītību karam arodam, kas sekmētu skolēna panākumus pieaugušo dzīvē. Uzskatu ka mūsu izglītības sistēmai ir vel kur tiekties, lai tā tiktu pilnveidota un lai paaugstinātos izglītības līmenis valstī. Tas neattiecas tikai uz arod uzglītību, bet uz visu izglītības sistēmu, jo mēs varam šo sistēmu pilveidot ar šo pedagoģijas pamatlicēju idejām, uzlabojot izglītības sistēmu no pirmskolas līdz augstākajai izglītībai.
Darba iesaiste audzināšana un izglītība ir nepieciešama lieta, kas uzlabo katra iedzīvotāja produktivitātes koeficientu sabiedrībā, paaugstinot ta nozīmi. Darba iesaistei jau ir jābūt no mazotnes, attīstot bērnos zinātkāri un vēlmi darīt vairāk.

Atlants